مردي که با جعل عنوان مامور نيروي انتظامي اقدام به اخاذي و ضرب و شتم مردم مي‌کرد توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي شکايت چندين دختر و پسر و شهروند در خصوص اخاذي يک مامورنما از آنان، پليس تهران موظف شد تا اين شياد جوان را شناسايي و دستگير کند.

ماموران و کارگاهان پس از دعوت مالباختگان توانستند يک چهره فرضي از متهم را به دست آورند و در اختيار تمامي واحد هاي گشتي قرار دهند.

همچنين با توجه به اينکه اين شياد بيشتر در جلوي درب مترو اقدام به اخاذي و ضرب و شتم شهروندان مي‌کند، پليس تهران اقدامات خود را در اطراف مترو و خيابان‌هاي اطراف آن متمرکز کرد.

در ادامه پليس پس از چندين هفته فعاليت موفق شد روز گذشته در حوالي مترو مصلي مردي را که در حال باجگيري و ضرب و شتم يک پسر جوان بود شناسايي و طي يک عمليات ضربتي دستگير کند.

با دستگيري متهم و بررسي هاي اوليه و با توجه به اظهارات پسر جوان ماموران دريافتند که فرد دستگير شده همان شياد مامور نما است که با خشونت و استفاده از عنوان پليس از دختران و پسران جوان پايتخت اخاذي مي‌کند.

در اين راستا متهم دستگير با اعتراف به ده‌ها فقره اخاذي و ضرب و شتم عمدي شهروندان به کارش پايان داد و صبح امروز جهت سير مراحل قانوني به دادسرا انتقال داده شد.  

برچسب ها: اخاذ ، مامور ، عنوان ، دختر ، جوان ، تهران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار