آخر هفته با دریچه – بسته شماره 14؛

بهترین "نرم افزارهاي موبايل و رايانه" در هفته‌اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را دانلود کنید، نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 


برای رایانه؛

اگر ویندوز 7 داريد اين نرم افزار را دانلود كنيد + دانلود

نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده  نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیهوده، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
قابلیت های نرم افزار Windows 7 Manager:

- مشاهده تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم
- قابلیت افزایش سرعت اینترنت
- بهینه سازی و افزایش سرعت با پاک سازی رجیستری
- قابلیت افزایش سرعت Start Up و Shutdown سیستم
- مدیریت Startup
- آزاد سازی فضای  اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بی محتوی، تکراری و...
- ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها
- تغییر آیکون درایوها و درایو وسایل جانبی مانند Flash Memory ها
- حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی
- بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه
- امکان دسترسی به بوت سیستم
- و ...


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.

"ليگ آنلاين" نام يك نرم افزار اندرويدي است كه براي علاقمندان به فوتبال طراحي شده است. نمایش آنلاین جدول لیگ های محبوب ایرانی و خارجی مثل لیگ برتر ایران - لیگ آزادگان - لالیگای اسپانیا - بوندسلیگای آلمان - لیگ برتر انگلیس - سری آ ایتالیا - لوشامپیونا فرانسه از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار است.همچنين اين نرم افزار نتايج لحظه ای بازی های روز را به شما نمايش مي دهد.

 

2- توجه داشته باشید که بایستی برای اجرای Keygen بر روی سیستم شما .NET Framework Version 4.0 نصب شده باشد. فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Patch کلیک کنید و سپس از منوی آبشاری موجود Windows 7 Manager v4.2.9 را انتخاب کرده و یک نام دلخواه وارد نمایید.

 

3- نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از اطلاعات دریافتی از Keygen آن را رجیستر نمایید.

 


ضبط صدای اتاق بصورت مخفیانه و بر اساس زمانبندی + دانلود

DeepSpy نرم افزار قدرتمند برای گوشی های سیمبین است که دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل ضبط تمامی تماس ها و ارسال مخفیانه آنها به ایمیل شما ، ضبط صدای اتاق بصورت مخفیانه بر اساس زمانبندی، جمع آوری تمام پیامک های دریافتی و ارسال شده، قابلیت تنظیم کیفیت صدای ضبط شده، ایجاد رمز عبور برای وارد شده به برنامه و غیره است.
نرم افزار هیچ ایکونی ندارد و برای باز کردن برنامه باید پیامی را در محیط مسیج با متن پسورد شخصی خودتان ایجاد کرده و سپس در Draft ذخیره کنید .



 

سیستم عامل: سیمبیان S60v3 , S60v5 , S^3 , Anna , Belle
پسوند: .sis

screensaver؛

پنجره ای از کهکشان های زیبا به روی شما باز خواهد شد + دانلود

 Green Space Screensaver یک اسکرین سیور جذاب متحرک و سه بعدی است که صفحه نمایش مانیتور شما را به پنجره ای روبه کهکشانی پر از نورهای سبز رنگ، تبدیل می کند.

 
 همیشه دیدن کهکشان ها و تجربه تماشای سیارات و اجرام آسمانی برای هرکسی لذت بخش خواهد بود. با تماشای این اسکرین سیور از تماشای اجرام آسمانی و سیارات ناشناخته بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود لذت ببرید.
اما این صحفه نمایش دارای قابلیت های زیادی است که به چند نمونه از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش اشاره می کنیم.


قابلیت ها:
- شبیه سازی منظره فضا
- نمایش کهکشان
- محیط سه بعدی
- و ...




 


جاوا؛

آموزش لغات مورد نياز براي تافل + دانلود

نرم افزار Essential Words for the TOEFL-v1.2 براي گوشي هاي جاوا طراحي شده است و علاوه بر آموزش 450 لغت مورد نياز براي تافل؛ قابليت هايي چون فلش كارت، مثالهاي توضيحي براي هر لغت، جستجو و... را هم دارد.

 

براي دانلود اينجا را كليك كنيد


عاشقان فوتبال دانلود كنند؛

نرم افزار "ليگ آنلاين" + دانلود









 

رایانه؛

پاک سازی سیستم از فایل‌های بی مصرف + دانلود

System Ninja v2.4.3 برنامه‌ای رایگان برای پاک کردن کامپیوتر شما از فایل‌های بی مصرف ناخواسته ای که مرتبا و به مرور زمان بر حجم و تعداد آن ها افزوده می شود و باعث کاهش کارائی و سرعت پاسخ گویی سیستم می شود،می باشد. در کنار اینکه این برنامه یک پاک کننده مفید است، ابزار های کاربردی دیگری را نیز در اختیار شما می گذارد. از این ابزارها می توان به ابزار های مدیریت فایل های در حال اجرا، مدیریت استارت-آپ ویندوز و ابزار پاک کننده مخصوص فایل های زائد رجیستری نام برد. System Ninja با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود باعث می شود تا فایل های زائد موجود در سیستم را براحتی شناسایی کنید حتی آن دسته از فایل هایی که مخفی شده اند. System Ninja در این جستجو تمامی خصوصیات مثل زمان ایجاد فایل،پسوند فایل،مکان و فاکتور های بسیار دیگری را برای تخمین اینکه تا چه میزان فایل مورد نظر برای سیستم مورد نیاز است را بررسی میکند و باعث میشود تا کاربر با خیالی آسود و امن به پاک سازی سیستم بپردازد.

 

 

 

 

حجم نرم افزار: 2.4mb

 


نرم افزاري براي ويرايش تصاوير در رايانه؛

با این نرم افزار تصاویرتان را مدیریت و ویرایش کنید + دانلود

AVS Photo Editor ابزاری بسیار کامل و غنی که با پشتیبانی از فرمت های مختلف کار مدیریت تصاویر را به صورت کاملا حرفه ای امکان پذیر می سازد و ویرایش را هم تا حدود زیادی ساده می کند. تقریبا تمامی موارد لازم برای ویرایش به صورت نیمه حرفه ای در نرم افزار گنجانده شده تا با استفاده از یک واسط کاربری جذاب که کار با نرم افزار را ساده می کند کاربران بتوانند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند. AVS Photo Editor مجموعه ای از افکت ها را هم کنار هم جمع کرده تا خروجی تصاویر که قابل تنظیم برای کیفیت است جذاب تر جلوه دهد. حذف نویز موجود در تصایر هم یکی از نکات جالب توجهی است که به راحتی قابل دسترس بوده و می توان با چند کلیک ساده تصاویر را واقعی تر نمایش دهد؛ سرعت بالا و حجم مناسب نسبت به قابلیت ها هم از نکات و خصوصیات مهم این ابزار تلقی می شود.

قابلیت های نرم افزار AVS Photo Editor:
- قابليت تنظيم اندازه، زوم، و تغيير و بهبود رنگ تصاوير
- قابليت تنظيم رنگ و روشنايي و كنتراست تصاوير
- قابلیت ویرایش تصاویر با استفاده از امکانات نیمه حرفه ای
- قابليت تنظيم طيف رنگها در تصاوير
- استفاده از نمايش درختي براي نمايش راحتر و پيدا كردن سريع تصاوير
- امكان مشاهده اطلاعات مربوط به فايل گرافيكي
- قابليت امكان اضافه كردن واترمارك به تصاوير
- داراي ابزار ويرايش تصاوير و قابليت رتوش تصاوير
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج
- امکان تنظیم کیفیت در هنگام ذخیره سازی
- سرعت بالای نرم افزار در پردازش ها
- وجود انواع افكتهاي جذاب و جالب
- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از واسط کاربری جذاب
- امکان تعمیر و ترميم تصاویر و برطرف كردن قرمزي چشم
- قابلیت از بین بردن نویز موجود در تصاویر
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

راهنمای نصب

- بعد از دانلود نرم افزار فایل ها را توسط نرم افزار WinRar از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- نرم افزار را نصب و اجرا  نکنید.
- Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات را انجام دهید (در ویندوز سون برای اجرای صحیح Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

 


با گوشی آهنگ هایتان را ویرایش کنید + دانلود

شما به راحتی  می توانید با استفاده از این نرم افزار edjing PE – Turntables DJ Mix آهنگ های موجود در گوشیتان را میکس و ویرایش کنید، فقط کافیست تا آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از این برنامه آهنگ های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 18 مگابایت

 


والپیپرهای طبیعت؛

طبیعت را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود

پک تصاویر و والپیپرهای nature pro hd live wallpaper می تواند گزینه خوبی برای زیبایی بخشیدن به گوشی اندرویدی شما باشید، چرا که تصاویری زیبا و متحرک را از حیات وحش و طبیعت بکر را در خود جای داده که احساس بودن در طبیعت را برایتان به ارمغان می آورد. امکان انتخاب رنگ های پس زمینه از میان 6 طیف رنگی که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و همچنین پشتیبانی از زبان های مختلف بر محبوبیت این پک افزوده است. قابلیت تنظیم طرح درخت از میان 8 درخت مختلف و تنظیم شب و روز از دیگر ویژگی های این لایووالپیپر می باشد.




به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

نرم افزار دینی پلیر برای رایانه + دانلود

شما با استفاده از این نرم افزار DiniPlayer به راحتی می توانید به 500 صوت طبقه بندی شده دینی دسترسی پیدا کنید، صوت های موجود در این نرم افزار دینی عبارت اند از:۱- قرآن ۲- ادعیه ۳- ولایت ۴- سخنرانی ۵- مشاوره ۶- مداحی ۷- مولودی ۸- سایر. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی چون: پلیر ساز وبلاگ، مدیریت دانلود، سیستم خبرنامه و ... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

حجم نرم افزار: 7 مگابایت

 


با نصب اين نرم افزار مشكلي با فايل هاي فشرده در گوشي همراه نخواهيد داشت + دانلود

نرم‌افزار AndroZip به‌ شما کمک می‌کند فایل‌هایتان را به‌ راحتی جابجا کنید یا آن‌ها را پاک نمایید و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌ بندی کنید. این نرم‌ افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP است. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌ شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک فراوانی کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 



 


با این نرم افزار تبدیل به یک طراح حرفه ای می شوید + دانلود

شما باید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته است باید به بهترین شکل استفاده کرده و سعی کنید، طرح های خلاقانه ایجاد کنید و تمامی ایده های خود را در آن پیاده کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به: پشتیبانی از حساسیت فشار، امکان وارد کردن تصاویر از گالری و وجود لایه ها و طرح های مختلف و .... اشاره کرد.
 
 


قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 7.4 مگابایت

 


تصویر زمینه متحرک علفزار برای اندروید + دانلود

دراین والپیپر نمایی از دشت های پر از علفزار را مشاهده خواهید نمود و شما می توانید با انتخاب رنگ پس زمینه با سلیقه خود تصویری زیباتر از نمای واقعی خلق کنید. می توانید هنگام پرواز کرم های ابریشم بر روی صفحه موبایلتان با لمس هر کدامشان آن ها را فراری دهید و فقط تصویر بوته زاری تنها را مشاهده کنید. این والپیپر قابلیت دستکاری تنظیماتی همچون میزان روشنایی، انتخاب رنگ پس زمینه و تغییر اوقات شبانه روز را برای شما فراهم کرده است.

 

 

 


کلیه قوانین حقوقی و جزایی را بر روی موبایل خود داشته باشید + دانلود

این کتاب مجموعه کم نظیر و کاربردی از قوانین حقوقی و جزائی داخلی و خارجی است که مطابق با آخرین اصلاحات مربوطه تدوین شده است. این مجموعه شامل بیش از ۵۰ قانون بخشنامه و تصویب نامه می باشد.

 


قابل اجرا بر روی گوشی های جاوا

جعبه ای پر از ابزارهای کاربردی در گوشی همراه شما + دانلود

با نصب نرم افزار قدرتمند Smart tools گوشی شما مجهز به 7 ابزار کامل، مهم و پر کاربرد می شود که از جمله چراغ قوه، نوسان سنج، قطب نما، نقاله، گونیا و... خواهید شد. این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا می باشد.

 

 

نرم افزاری کاربردی برای تلفن های همراه اندرویدی + دانلود

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌تواند برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مثل امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن… لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


 

نرم افزار "مراقبات ماه رمضان" شما را از فضايل ماه خدا با خبر مي كند + دانلود

نرم افزار مراقبات ماه رمضان برگرفته از کتاب «مراقبات ماه رمضان» تالیف آیت الله محمدی ری شهری می باشد. اين كتاب در پنج بخش جامع تدوين شده که عبارت است از فضايل ماه خدا، آمادگی برای ميهمانی خدا، آداب ميهمانی خدا، شب قدر، آداب بيرون آمدن از ميهمانی خدا.

 

 

  برای دانلود اینجا را کلیک کنی

 

 



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

  دریچه مجله خبری را در فارس توییتر دنبال کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱
Saint Martin (French Part)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
خیلی مسخرن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
با سلام
برنامهGreen space screen saverمخصوص ویندوز های 32 بیتی بود ولی ویندوز من 64 بیت بود به همین دلیل کار نکرد 25 مگابایت از حجمم کم شد ولی اگر در توضیحات ذکر می کردید 32 بیتی است حجمم کمتر نمی شد در این خصوص خواستارم که توضیحات بهتری در خصوص برنامه ها بدهید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۳
دست شما درد نکنه
United States of America
محمد جواد
۲۲:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
خیلی از نرم افزار هایتان خوشم آمد و پرمصرف بود دست شما دردنکند.
Iran (Islamic Republic of)
DANIAL
۱۰:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون میشم تم بری ویندوز7 بزارین
Iran (Islamic Republic of)
hosin
۱۱:۲۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
باعرض سلام وخسته نباشيدمن گوشى گرانددارم هرچى فايل دانلودميکنم گوشيم بازنميکنه لطفافايلهاى بزاريدواسه ماها ممنون
Iran (Islamic Republic of)
hosin
۱۱:۱۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
باعرض سلام وخسته نباشيدمن گوشى گرانددارم هرچى فايل دانلودميکنم گوشيم بازنميکنه لطفافايلهاى بزاريدواسه ماها ممنون
Iran (Islamic Republic of)
دانش
۱۴:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
جاوا خیلی خیلی کم بود
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۶:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
با سلام
صفحه ی دریچه ی فناوری بسیار عالیه اگه میشه نرم افزارهای بیشتری برای جاوا بزارید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
نرم افزار ها عالین
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
نرم افزار ها عالین
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
نرم افزار ها عالین
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۴:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
سلام اگه میشه بازی برای جاوا بزارید ممنوم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
سلام خسته نباشیدبرنامه ظبط صدا براي سمين نصب نمي شه
Iran (Islamic Republic of)
سعید عرب
۰۳:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
سلام یه نرم افزار برای آندروید گذاشته بودید که اسمش mini smsبود اگه میشه دوباره بزارید من حذفش کردم متشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین امجدی
۱۴:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
با تشکر از همه ی کسایی که برای بقای این سایت زحمت می‌کشند واقعا حرف نداره البته اگه براش حرف در نیارند و میخواستم بگم که واقعا از دانلود از این سایت لذت میبرم چون دارای برنامه‌ها و محتویات مفیده و ارزش وقت گذاشتن داره.... با تشکر و آرزوی موفقیت;-)
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین امجدی
۲۳:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
با تشکر از همه ی کسایی که برای بقای این سایت زحمت می‌کشند واقعا حرف نداره البته اگه براش حرف در نیارند و میخواستم بگم که واقعا از دانلود از این سایت لذت میبرم چون دارای برنامه‌ها و محتویات مفیده و ارزش وقت گذاشتن داره.... با تشکر و آرزوی موفقیت;-)
Iran (Islamic Republic of)
عبد
۰۱:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ابراهيم
۰۹:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
بابا نرم افزارهاي ارايه دهيد كه روي اكثر گوشيهاي معمولي قابل اجرا باشد ...اين هنرست بابايي....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
اگه میشه تم برای ویندوز هفت بزارید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
سالارواعظی - دریچه
۲۳:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
سلام دوست عزیز
در روزهای آینده به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیاید:

www.yjc.ir/fa/list/11/102

سالار واعظی - خبرنگار دریچه
Iran (Islamic Republic of)
Maji
۱۰:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
باعرض ادب وسلام"من یک بار ضبط کننده اتوماتیک را دانلود کردم ولی به علت اینکه گوشیم را ریجستر کردم حالا پاک شده لطفا چگونه واز کجا دوباره میتواتم دانلود کنم؟
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Maji
۱۰:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
باعرض ادب وسلام"من یک بار ضبط کننده اتوماتیک را دانلود کردم ولی به علت اینکه گوشیم را ریجستر کردم حالا پاک شده لطفا چگونه واز کجا دوباره میتواتم دانلود کنم؟
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
بازم برای جاواکم گذاشته بودین
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۲۰:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
ميشه بازي plants vs zombie2 رو براي اندرويد بزارين
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
برای رایانه بازی بیشتری بذارید
آخرین اخبار