رودهن/

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه گشای بسیاری از مشکلات است

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه گشای بسیاری از مشکلات بوده و باید با هماهنگی همه مسئولان و فرهنگیان اجرایی شود.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تا امروز کارهای خوبی در راستای تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش در فیروزکوه انجام شده است و این اقدامات ادامه می‏ یابد.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از همه اختیارات خود برای اجرای دقیق و مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این شهرستان استفاده می‏ کند.

مهری افزود: معلمان پیش ‏قراولان و پایه ‏گذاران رشد و توسعه در هر جامعه و نظام حکومتی هستند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: اگر خدمات معلمان نبود، بشریت به دور از اخلاق زندگی خود را می ‏گذراند و در مسیر انحراف و کج‏ اندیشی به سر می‏‏ برد و سرنوشتش به مخاطره می ‏افتاد.

وی ادامه داد: اگر امروز و پس از گذشت چند قرن توفیق آن داریم که نظام حکومتی را بر اساس دستگاه دولت به پیش ببریم، حاصل زحمات و خدمات معلمان است.

مهری تصریح کرد: با این دستاورد، بشریت موفق شد تا برای خود سازماندهی و برنامه داشته باشد و از خلاقیت‏ های خود به نحو سازماندهی شده استفاده کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: زندگی مسالمت ‏آمیز همراه با حُسن سلوک و اخلاق، تحکیم پیوند خانواده و زندگی در سایه وحدت و بر پایه آموزه‏ های دینی و در یک کلام آرامش امروز ما حاصل تلاش‏ های مجدانه معلمان است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.