قم/ برای نخستین بار؛

عرضه کتاب البیان در نمایشگاه قرآن و عترت قم

کتاب «البیان در تجزیه و ترکیب قرآن» همراه با نکات ادبی و وجوه معانی تالیف محمدرضا هاتفی برای نخستین بار در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم عرضه شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، هادی محبی مسوول غرفه انتشارات اسوه در سخنانی اظهار داشت: بیش از 500 عنوان کتاب در رابطه با علوم قرآنی و اسلامی از انتشارات اسوه در این نمایشگاه عرضه شده است.
مسوول غرفه انتشارات اسوه از عرضه کتاب «البیان در تجزیه و ترکیب قرآن» برای نخستین بار در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم خبر داد و گفت: این کتاب نفیس و ارزشمند تالیف محمدرضا هاتفی است که قطعا مورد استفاده گسترده محققین و پژوهشگران قرار می گیرد.
وی در پایان بر ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده برای نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه با وجود برگزاری برای نخستین بار مورد استقبال مردم قرار گرفته و امیدواریم در سال های آینده هرچه بیشتر توسعه یافته و به خوبی ادامه داشته باشد.
گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید نمایند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین ثمین فر
۱۳:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
اینجانب کتاب البیان تالیف محقق والا مقام را تهیه کردم واقعا کتاب بی نظیر می باشد از تمامی دست اندر کاران انتشارات اسوه تشکر می کنم.