رئیس هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی :

یک درصد هم به عدم حضور در لیگ برتر فکر نمی کنم/ منتظر جلسات شورای شهر هستم

رئیس هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی گفت: حضور ما در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور قطعی است و به هیچ عنوان سهمیه مان را از دست نمی دهیم.

فرج اله فرج الهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی مهلت ثبت نام برای حضور در مسابقات لیگ برتر به پایان رسید ،"اسبقیان " رئیس اداره کل تربیت بدنی استان طی تماسی که با "داورزنی" رئیس فدراسیون والیبال داشته از وی به منظور ارائه مدرک و ورودیه مهلت یک ماه خواست که خوشبخانه مورد موافقت هم قرار گرفت.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی یادآور شد: طی صحبت هایی که "علی رضا نوین" شهردار تبریز داشت، قرار شده که به جز فوتبال، این باشگاه در دیگر رشته ها از جمله والیبال، بسکتبال، هاکی، فوتبال ساحلی در سطح قهرمانی تیمداری کند.

وی گفت: مسئولان باشگاه شهرداری تبریز برای تیمداری در رشته های غیر فوتبالی نیاز به موافقت مسئولان شورای شهر که به تازگی انتخابات آن صورت گرفته است، دارند.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امسال هم تیم والیبال شهرداری تبریز مانند فصل گذشته دقیقه 90 تشکیل می شود امیدوارم بتوانم در مدت زمان کوتاه تیمی خوب و آماده را تشکیل دهیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار