سمنان/

دستگیری بدون خون‌ریزی ریگی توانمندی نظامی ایران را نشان می‏دهد

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه گفت: دستگیری بدون خون‌ریزی ریگی توانمندی نظامی ایران را نشان می‏دهد و کشورمان امروز بسیار قدرتمند است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار محمد شعبانی در جمع بسیجیان استان سمنان با تشریح روند اجرای عملیات مرصاد، درباره حضور سازمان منافقین بیان کرد: در اواخر جنگ، رزمندگان اسلام و عراقی‏های مسلمان در یک طرف خاکریز و نیروهای ایرانی فراری، کفار بعثی و آمریکا در آن سوی خاکریز روبه‏روی هم قرار گرفته بودند.

وی گفت: سازمان منافقین قبل، حین و بعد از جنگ تحمیلی در زمینه‏سازی جنگ علیه ایران با عراق ارتباط داشته تا زمانی که عراقی‏ها در خاک ایران بودند، منافقین نیز ارتباطات و همکاری مؤثری با آنها داشتند.

شعبانی افزود: منافقین با کمک‏هایشان به ارتش عراق مانند جاسوسی، بازجویی از اسرا، شنود مکالمات ایرانی‏ها، حتی با تقلید صدا اگر منطقه‏ای مورد موشک باران قرار می‏گرفت، از مردم آن منطقه جویا می‏شدند که موشک درست اصابت کرده یا انحراف داشته و با این فعالیت‏ها به ارتش بعثی عراق کمک می‏کردند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در خصوص چگونگی طرح‌ریزی عملیات «فروغ جاویدان» گفت: پس از انجام عملیات فکه، سناتور آمریکایی در پیامی خطاب به اعضای سازمان گفت «مطمئن باشید با تلاش و کمی صبر و حوصله به زودی از مهران تا تهران رژه خواهیم رفت».

شعبانی افزود: از لحاظ توانمندی نظامی نیز تا به حال این‌قدر ایران اقتدار نداشته است؛ اما حالا این توانایی را داریم که عبدالمالک ریگی را بدون خون‌ریزی و سر و صدا روی آسمان دستگیر کنیم./ج1

برچسب ها: نظام ، منافق ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.