کرمانشاه/

عملیات اجرایی دانشکده انرژی به علت عدم تخصیص اعتبار متوقف شده است

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به علت تخصیص نیافتن اعتبار از اسفند ماه سال گذشته متوقف شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


علی اکبر اختری گفت: برای تکمیل دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


وی، اعتبار اختصاص یافته به این پروژه در سال های 90 و 91 را 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان اعتبار فقط شش میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: با این میزان اعتبار ، توانستیم این پروژه را تا اسفند ماه فعال نگه داریم اما هم اکنون به دلیل نبود اعتبار راکد است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای ساماندهی به فضای فیزیکی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری در استان و وزارت علوم انجام شده است که هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده ایم.

اختری با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه از لحاظ آموزشی یکی از دانشگاه های برتر و پیشتاز کشور است و دانشجویان این دانشگاه توانسته اند موفقیت های خوبی کسب کنند، اضافه کرد: محدودیت فضای آموزشی مناسب بزرگترین مشکل این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: پذیرش دانشجو در رشته های حمل و نقل ریلی، صنایع و عمران از برنامه های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید بود که به دلیل محدودیت فضا نتوانستیم این برنامه را جامعه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: اساتید این رشته ها هم جذب شده اند اما این برنامه نیز متوقف شد.

اختری گفت: تلاش های بسیاری برای گرفتن فضای آموزشی از اداره کل آموزش و پرورش استان و مجتمع آموزش عالی غرب صورت گرفت که باز هم نتیجه این تلاش ها بی ثمر ماند.

وی در پایان از مسوولین خواست با توجه به موفقیت و پیشرفت های خوب این دانشگاه از لحاظ کسب موفقیت های علمی و کادر آموزشی قوی و آینده خوبی که این دانشگاه می تواند برای استان رقم بزند، پیگیر مطالبات این دانشگاه باشند و این دانشگاه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشکده ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.