ماجدی: من از شکایتم صرف نظر نمی کنم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دادگاه، تکلیف من و خطیبی را روشن می کند که بالاخره گناهکار چه کسی است.

ماجدی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت های خطیبی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خطیبی اگر حرفی زده باشد باید پای حرفش بماند و ثابت کند. من شخصاً نه در مورد ایشان نظر می دهم و نه صحبتی می کنم و کار را واگذار کردم به معاونت حقوقی باشگاه و کمیته انضباطی و همه چیز در آنجا مشخص می شود.

وی بیان کرد: خطیبی باید در دادگاه حضور پیدا کند و صحبت ها و مستنداتی که گفته شده از من دارد را ارائه دهد تا من هم از خودم دفاع کنم.

وی افزود: دنیا، دیگر دنیای این نیست که هر کسی که هر حرفی در دلش هست را به زبان آورده و بعد زیر حرف هاي خود بزند و بگوید من چنین چیزهایی نگفتم و ذهن مردم را پریشان کند و آبروی که ذره ذره جمع شده است با یک حرف بی مورد بریزد.

ماجدی گفت: برای من این پرونده بسته شده است تا موقعی که کمیته انضباطی و کمیته معاونت حقوقی این پرونده را باز کنند و از من دعوت کنند و خطیبی هم بیاید و در دادگاه در کنار هم بنشینيم، همه صحبتهای ایشان را بشنوند و برای من توضیح بدهد که من با کدام خط و شماره با بازیکنانی که به چهره نمی شناسم و فقط تنها چیزی که می دانم قد بلند این بازیکن است زنگ زدم و از لحاظ روحی و روانی این بازیکن را بهم ریختم، یعنی من آنقدر در این فوتبال بیچاره شده ام که بازیکن نوجوان یک تیم بیان کند که ماجدی به من زنگ زده و مانع از بازی کردن من شده است و ذهن مردم را در مورد من مغشوش کند!

وی افزود: متأسفانه استقلال از این به بعد نباید در مسابقات ببرد چون هر کدام از بازیها را که ببرد می گویند که فلان شخص با یکی از بازیکن تماس گرفته، به نظر من یکبار برای همیشه باید این موضوعات تمام شود تا کسی به خودش این اجازه را ندهد که حرف هايی بزند و آبروی طرف مقابل را ببرد و سپس زیر حرفش بزند.

ماجدی در پایان خاطر نشان کرد: من از شکایت خودم صرف نظر نمی کنم و باید به دادگاه برویم تا بالاخره مشخص شود بنده یا خطیبی، کدام گناهکار هستیم؟/اق

برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، خطیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
hamadan
۱۳:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
yashasin khatibi
آخرین اخبار