شهرکرد/

محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه های تروریستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانه ای، اقدام شنیع اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه های تروریستی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا به دور از هرگونه منطق و تعقل و قوانین بین المللی و تنها متأثر از لابی‌های قدرتمند صهیونیسم بین‌الملل و تحت تأثیر القائات گروه‌های سیاسی رژیم اشغالگر قدس دست به چنین اقدام غیر منطقی و کاملاً خصمانه زده است.
در ادامه بیانیه امده است: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی با تأسی از آموزه‌های حکیمانه و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای روشنگرانه و راهگشاری مقام معظم رهبری، دفاع از مظلوم و مسلمانان را در هر منطقه‌ای از جهان که مورد ظلم قرار بگیرند، وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی خود دانسته و در دفاع همه ‌جانبه از آرمان‌های بزرگ مسلمین به ویژه « آرمان بزرگ آزادی قدس شریف»، حمایت از «جبهه بزرگ مقاوت و بیداری اسلامی» و محور مقاومت در سوریه و لبنان و نیز حزب‌اله مقاوم لبنان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
در پایان بیانیه چنین امده است: مردم شریف و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری پاسخ دندان‌شکن خود به این حماقت و جسارت گستاخانه اتحادیه اروپا را با حضورگسترده، انبوه، پرمعنا، لحظه‌شناس و حماسی خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان نشان خواهند داد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و سیلی فراموش‌نشدنی به "جبهه کفر و استکبار خواهند زد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.