معرفی نامزدهای نقش "بتمن"؛

"رایان گاسلینگ" نامزد شماره 2 وانر بروس برای نقش بتمن

لیست اعلام شده از سوی کمپانی وارنر برای ایفای نقش کاراکتر بتمن قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در تبه ی دوم لیست نامزدهای ایفای نقش کاراکتر"بتمن"، "رایان کاسلینگ" ستاره ی فیلم "راندن" قرار گرفته است. وی با بازی در فیلم "راندن" نشان داد که در عین حال هم می تواند جذاب و هم پرابهت و خطرناک باشد و این دو از جمله نکاتی هستند که طرفداران بتمن دنبالش می باشند.


گاسلینگ کار خود را در کودکی با تست خوانندگی در یک مسابقه استعداد یابی آغاز کرد. وی سپس برای بازی در سری تلویزیونی "کلوپ میکی موس" تست هنرپیشگی داد و با اینکه تعداد متقاضیان بسیار زیاد بود، موفق شد تا در این تست پذیرفته شود و به مدت 2 سال درا ین برنامه حضور پیدا کند.



 این تجربه 2 ساله کمک بسیاری به رایان کرد تا حرفه ی بازیگری را به شکل اصولی بیاموزد و به پرده ی نقره ایی راه پیدا کند. گاسلینگ پس از "MMC" موفق شد تا در مجموعه تلویزیونی "هرکول جوان" حضور پیدا کند که جهش بزرگی در کارنامه هنری اش به حساب می آمد.




اما فیلم " معتقد" بود که نام او را بر سر زبانها انداخت. گاسلینگ در " معتقد" در نقش یک یهودی نئو- نازی ، بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت. در نهایت هم با بازی در فیلم "دفترچه یادداشت" توانست تبدیل به یکی از ستاره های نوظهور هالیوود شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار