کمین مربیان پشت خط برای لغزش همکاران

مربیانی که در فصل های گذشته روی نیمکت تیم های لیگ برتر حضور داشتند حالا با پشت خط ماندن، در کمين لغزش همکاران خود هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با استعفای مجتبی تقوی از تيم فوتبال مس کرمان قبل از آغاز لیگ سیزدهم، اولین سرمربی از سمت خود کنار رفت تا در هفته آینده نیز شاهد برکناری یا استعفای احتمالي دیگر مربیان حاضر در لیگ برتر فوتبال باشیم.

امسال با کاهش تیم های لیگ از 18 به 16 تیم، تهدید برای کنار گذاشته شدن مربیان از نیمکت، بيشتر از سال های گذشته شده است، به طوری که مربیان پشت خط مانده در کمين لغزش دیگر همکاران خود در روی نیمکت های 16 تیم لیگ هستند.

در بین 16 تیم لیگ برتر فوتبال 4 باشگاه از مربیان خارجی استفاده کرده اند که فیرات در سایپا، کرانچار در سپاهان،‌ لوکا در ذوب آهن، اسکوکیچ در ملوان هستند که هواداران اصفهانی و شمالی انتظارات زیادی از تیم های خود دارند.

تماشاگران شیرازی به دليل شکست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از حريف خود، از عملکرد غلامحسین پیروانی انتقاد کردند تا کمی این مربی با اخلاق احساس خطر کند.

صمد مرفاوری، پرویز مظلومی، حمید درخشان، مهدی تاتار، محمد احمدزاده، اکبر میثاقیان، رسول کربکندی، حمید استیلی و فرهاد کاظمی از جمله مربیانی هستند که پشت خط حضور روی نیمکت های لیگ برتری مانده اند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار