سلطان پای هدایتی را به پرسپولیس باز می کند

از زمانی که علی پروین به عنوان عضو هیات مدیره سرخ مشغول به کار شده نتوانسته در تصمیمات بزرگ تاثیر گذار باشد و یکی از مهمترین دلایل آن هم تنها بودن در هیات مدیره و نداشتن پشتیبان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پروین که در فهرست جدید وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس حضور داشت، این بار نمی خواهد مانند دوره قبل تنها تماشاگر باشد. او می خواهد کاری کند که حتی المقدور در سرزمین سرخ، بتواند تصمیمات مهم و اساسی بگیرد.

برای این منظور سلطان سرخ ها پیشنهاد همکاری حسین هدایتی عضویت هیات مدیره پرسپولیس و مالک فصل قبل ملوان بندر انزلی را به محمد رویانیان ارائه کرده است و مدیر عامل سرخ ها که در فصل جدید از کمبود منابع مالی رنج می برد از پیشنهاد پروین استقبال کرده و طرفین جلسات خوبی را هم با یکدیگر برگزار کرده اند.

تنها موردی که باقی مانده بحث سمت هدایتی در پرسپولیس بوده که قرار است رویانیان آن را در نشست آینده هیات مدیره مطرح کند تا رای موافق خودش و پروین گام بلندی را به منظور بهبود شرایط مالی برداشته باشد.

پروین امیدوار است که با حضور هدایتی در پرسپولیس نقش پر رنگ تری را در این تیم بازی کند و به قول دوستش تنها تماشاگر نباشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار