کشف شماری از انبارهای سلاح اخوان المسلمین در مصر

نيروهاي امنيتي مصر چندين انبار سلاح متعلق به گروه اخوان المسلمين را در قاهره و برخي ديگر از شهرهاي مصر شناسايي و مصادره کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، پايگاه اينترنتي روزنامه المنار فلسطين با اعلام اين خبر افزود منابع ويژه روزنامه المنار در قاهره گفتند گروه اخوان المسلمين مصر اين انبارها را مملو از سلاح کرده بود تا بر اساس يک طرح تروريستي در مصر استفاده کند.
اين منابع گفتند نيروهاي نظامي يک طرح جنايتکارانه را پيدا کرده‌اند که تشکيلات بين المللي اخوان المسلمين با همکاري با نظام ترکيه و شاخه هاي آن در برخي مناطق تهيه کرده اند . 
اين منابع طرح به دست آمده را جهنمي توصيف کردند که بر اساس آن قرار بود تأسيسات و زيرساختها و موسسات مصر در عمليات  تروريستي و خرابکارانه  هدف قرار گيرد.
اين منابع گفتند اخواني ها مدت زيادي را براي آموزش هسته هاي تروريستي و انبار سلاح و قاچاق آن از ترکيه و ليبي سپري کرده بودند و عناصر اين گروه در اردوگاههايي در غزه ،‌ليبي و ترکيه آموزش ديده بودند و امير نشين قطر نيز هزينه هاي آن را پرداخت کرده بود.
امير نشين قطر تعدادي از گروههاي تروريستي را براي حمله به سازمانهاي امنيتي و ارتش مصر به سينا منتقل کرده بود و آنها از دوحه پشتيباني مالي مي شوند.
اين منابع فاش کردند سفارت قطر و رسانه هاي آن نقش شومي در حمايت از گروه اخوان المسلمين و طرح خرابکاري در مصر و متلاشي کردن ارتش اين کشور ايفا مي کنند. 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار