تکذیب مصاحبه های پینگ پنگی به طرز مشکوک!

فدراسیون تنیس روی میز یکی از فدراسیون های ورزشی کشور است که تمرکز ویژه ای روی صحبت های بازیکنان دارد، این موضوع را حرفهایی که پس گرفته می شوند ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از اینکه افشین نوروزی نفر سوم پینگ پنگ بازان ایران در فدراسیون جهانی به دلیل انجام مصاحبه ای نه چندان انتقادی از فدراسیون تنیس روی میز مورد غضب رئیس فدراسیون قرار گرفت و حتی تا پای محرومیت یک ساله از مسابقات نیز رفت و هنوز هم اثرات آن موضوع پس از ماه ها نوروزی را بی نصیب نگذاشته است، ردپای شخص یا اشخاصی در مصاحبه های برخی بازیکنان بویژه نفرات اول و دوم ایران یعنی نوشاد و نیما عالمیان مشهود است.

بر اساس این گزارش، بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا 2013 کره جنوبی که تیم ملی ایران برنامه خاصی نداشت تنها با برگزاری  چند مرحله اردوی کوتاه مدت 3 یا 4 روزه عازم رقابتها شد رحمت عالمیان (پدر نوشاد و نیما) و نیما عالمیان در مصاحبه های خود، پیکان انتقاد را به سمت فدراسیون تنیس روی میز نشانه گرفتند و تا می توانستند از بی برنامگی فدراسیون و اینکه اقدامی برای برگزاری اردو و آماده سازی ملی پوشان نکرده است انتقاد کردند.

نیما عالمیان که در مصاحبه با یکی از خبرگزاریهای رسمی کشور اعلام کرد که فدراسیون کاری با ملی پوشان ندارد، سر مربی تیم ملی نیز فقط تلفنی به آنها تمرین می دهد حتی بیان کرده بود که در پارک بدنسازی می کنند!

نکته جالب توجه در این جریان حرفهایی بود که نیما عالمیان بعد از گذشت کمتر یک هفته در مصاحبه ای دیگر پس گرفت و تمامی انتقادها تبدیل شد به تعریف و تمجید! و از عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز خرسندی کرد.

در این گزارش آمده است، نوشاد عالمیان، نابغه تنیس روی میز ایران که علاقه ای به مصاحبه ندارد و معمولاً سکوت را به همه چیز ترجیح می دهد به تازگی مصاحبه ای طولانی را یک از خبرگزاری ها انجام داده و در آن فدراسیون تنیس روی میز را بي نقص دانسته است!

وی اعلام کرد؛ قصد ندارد دیگر دروغ بگوید و بی خود و بی جهت انتقاد کند. اکنون این سؤال اساسی پیش می آید که آیا سایر بازیکنان، کارشناسان یا مربیانی که انتقاد می کنند دروغ می گویند؟

نیما و رحمت عالمیان در مصاحبه های پس از مسابقات قهرمانی آسیا دروغ گفته اند؟

اگر نوشاد و نیما عالمیان نفر اول و دوم ایران نبودند به دلیل مصاحبه های انتقادی فرصت تکذیب به آنها داده می شد یا سرنوشتی همانند نوروزی در انتظار آنها بود؟

حرفهایی که پس گرفته می شوند و مصاحبه هایی که تکذیب می شوند کمی مشکوک به نظر می رسد، این اعتقاد ما بر حسب مصاحبه های انجام شده است./آق
برچسب ها: نوشاد ، پینگ پنگ ، مشکوک ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار