بیانیه تشکلهای اسلامی سیاسی واحدهای استان گلستان به مناسبت روز قدس/

هرگز آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را فراموش نخواهیم کرد

دانشجویان استان گلستان در بیانیه خود ضمن تاکید بر آرمان‌های آزادی قدس شریف، آورده‌اند: با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر خواهیم داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه دبیرخانه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان واحدهای استان گلستان به مناسبت روز قدس به شرح زیر منتشر شد:

بسمه تعالی

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس یادآور نگاه ژرف و عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نسبت به مسائل اساسی بشریت و جهان اسلام است، روز آزادی‌خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی، اتحاد مسلمین و روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مردان غیور فلسطینی فرا می‎رسد و خیل عظیم مومنان روزه‎دار که جسم و جان خویش را در چشمه سار زلال ماه رمضان از ناپاکیها شسته‎اند و سرافراز بازگشته اند، برای صف آرایی در برابر دشمنان وارد عرصه می شوند تا با فریاد یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

تصمیم احیا کننده امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که" اگردر راه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید. انفال/ 72"

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. تحولات جهانی و منطقه‌ای، اثبات کرده‌اند که اسرائیل، غده‌ای سرطانی است که خودبه خود درحال فساد و زوال است و این رژیم جعلی هم چون مردابی راکد، از سوی ملت‌های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت‌های اولیه آنهاست.

بی‌تردید امواج بیداری اسلامی در منطقه و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و شکل‌گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی که از رهگذر تحمیل شکست‌های خفت‌بار در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه به ماشین جنگی صهیونیست‌ها توسط حزب الله لبنان و حماس فلسطین حاصل شده است، خود را مدیون آثار و برکات روز جهانی قدس می‌دانند.

چشم انداز آرمانی و واقع بینانه از روند تحولات منطقه‌ای و جهانی یادآور این حقیقت است که تحولی بزرگ که در آن ساختار و هندسه نوین جهان با محوریت اسلام حرف اول را خواهد زد، در راه است و جامعه بشری بویژه امت اسلامی باید خود را برای درک جشن شوکت و عظمت دوباره اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبران آماده کنند.

نظام جمهوری اسلامی ایران مطمئن است ملت مقاوم فلسطین با بردباری، صبر و ایستادگی، رژیم صهیونیستی را شکست خواهند داد و فلسطین را آزاد خواهند کرد و ایران اسلامی همچنان که تاکنون از مظلومیتهای این ملت غیور حمایت کرده است ، تا روز آزادی نهایی نیز دست از این حمایت بر نخواهد داشت.

روز قدس امسال با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در جهان روی داده فرصت خوبی است تا با اتحاد با دیگر ملل اسلامی جبهه مستحکمی را در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم . با توجه به انقلابهای منطقه و بیداری اسلامی بستر برای همکاری و اتحاد بین مسلمین مهیا شده و در فضای مجازی هم این ارتباط بیش از پیش فراهم است . در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند‌مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود.

دبیرخانه تشکلهای دانشجویی استان گلستان در آستانه روز جهانی قدس، اعلام می‌دارد ان شاالله به حرمت وعده‌های الهی و به حرمت شهدای این خطه از قلب اسلام، فلسطین پیروز نهایی خواهد بود و جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده و این مشت‌‎ها را به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می‌گیریم و پیام‌آور نجات مظلومین خواهیم بود. اما باید دانست و باور داشت که زمانه زمان بیداری و آزادگی همه جهانیان بویژه ملتهای اسلامی است که باید با تاسی به این روز مقدس مانع تراشی‌ها و خباثت‌های مستکبران را نقش بر آب کرده و با اتحاد همه جانبه علیه دشمن واقعی مسلمین قیام کنند و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار ایران دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند. همچنین از مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار می‌خواهیم اینک در این مقطع تاریخی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله‌ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته و شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

به این امید که به یاری خداوند کفر  و استکبار نابود گردند و مسلمانان با وحدت واقعی نماز وحدت را در مسجد الاقصی برگزار نمایند.

انتهای پیام/

                                   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار