بیانیه تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاهی استان سمنان

فسلطین خط مقدم مبارزه آزادیخواهان جهان علیه صهیونیسم است

در بیانیه تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاهی استان سمنان تاکید شد: فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه خطرناک‌ترین اندیشه تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحرانهای خاورمیانه است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه تشکلهای اسلامی سیاسی اساتید واحدهای دانشگاهی استان سمنان به مناسبت روز قدس به شرح زیر منتشر شد.

بسمه تعالی

قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر برخی سران کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس میراث ماندگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است؛ روزی که همه هیمنه استکبارجهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‎کند تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

روزقدس روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمین در رفع ظلم و ستم در جهان است.

روزقدس نمادآزادیخواهی ظلم ستیزی وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشاند.

فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه خطرناک‌ترین اندیشه تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحرانهای خاورمیانه است.

مردم فهیم آگاه و عدالت طلب ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رزیم اشغالگرقدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان میدهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

بی شک سرنوشت رزیم جعلی و ضدانسانی صهیونیستی چیزی جز اضمحلال و نابودی نیست.حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی یوم الله روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال خفت بار است نزدیکتر  می‌سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار