بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت يازدهم پيگير حقوق ايرانيان اخراج شده از امارات باشد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام امارات در اخراج ايرانيان مايه تأسف است و علاوه بر پيگيري‌هاي وزارت امور خارجه، دولت یازدهم هم به سرعت باید به این مسئله مهم بپردازد و حقوق ايرانيان را مورد توجه قرار دهد.

"علاءالدین بروجردی" نماينده مردم بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخراج ایرانیان از خاک امارات متحده عربی اظهار داشت: ایرانیان ده‌ها سال در این کشور زندگی کرده و نقش مهمی در سازندگی و رونق اقتصادی و بازرگانی امارات داشته‌اند، لذا این کشور نمی‌تواند اقدام به اخراج این افراد از مناطقی مانند ابوظبی و شارجه کند.
 
وي تصريح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید هر چه سریع‌تر برای کاهش میزان همکاری‌های اقتصادی و تجاری با امارات برنامه‌ریزی کند و اين کشور بداند که عواقب کار خود را خواهد ديد.
 
رئيس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان افزود: کار امارات در اخراج ايرانيان مايه تأسف است و علاوه بر پيگيري‌هاي وزارت امور خارجه، دولت یازدهم هم به سرعت باید به این مسئله مهم بپردازد و حقوق ايرانيان را مورد توجه قرار دهد.
 
گفتني است طي چند ماه اخير، اقامت ده‌ها ایرانی مقیم امارات که بیش از ۲۵ سال سابقه اقامت در این کشور را داشته‌اند لغو و از امارات اخراج شده‌اند. این درحالی است که هیچ دلیلی مبنی بر اخراج آنان بيان نشده است.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار