اردبیل/

امت اسلامی به رژیم صهیونیستی باج نمی‌دهد

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: امت اسلامی حاضر نیست برای از بین رفتن و اضمحلال رژیم صهیونیستی باجی را بدهد و یا در برابر آرمان ملت فلسطین کوتاه بیاید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جواد زنجانی امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: مردم مومن و متدین اردبیل دوشادوش امت خداجوی جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه می‌آیند و به عنوان صدای رسای مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی با شکوه روز قدس وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با دعوت به حضور قاطبه مردم اردبیل در این خروش عظیم و مانع سیاسی عنوان کرد: در دومین حماسه‌آفرینی سیاسی ملت ایران مومنان روزه‌دار اردبیلی بار دیگر وفاق واقعی خود را نشان می‌دهند و به دنیا ثابت می‌کنند که پشتیبان مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی هستند که هجمه به این مردم مظلوم از زمین و آسمان و توسط جنایتکاران منطقه بی‌شمار و متعدد است.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه جز ‌وحدت امت اسلامی امکان ندارد پیروزی واقعی و رهایی در قدس شریف انجام شود، افزود: در روز قدس ملت‌ها باید به حکومت‌های خائن منطقه نیز هشدار دهند باید دست از همسویی و همراهی با رژیم غاصب صهیونیست بردارند.

زنجانی ادامه داد: در این روز نه یک نفر و دو نفر بلکه خروشی از اراده و باورهای حقیقی در نابودی صهیونیسم جهانی به صحنه می‌آیند تا به شیاطین روزگار و اجانب آنها بیان کنند که حقانیت اسلام و نهضت سرخ شیعه هرگز رنگ و بوی گذر زمان و یا نقش و نگارهای سیاسی به خود نمی‌گیرد بلکه روز قدس روز تمیز حق از باطل است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که اوضاع برخی از کشور‌های منطقه به دست همین اجانب به هم ریخته و شاهد کشتار بی‌رحمانه در کشورهای خاورمیانه و آفریقا هستیم امروز بر هر امت اسلامی واجب است که در دفاع از این خون‌های به ناحق ریخته شده فریاد خشم برآورند و در روز قدس که روز حیات امت اسلامی است بیرق دفاع جانانه از اسلام و امت آن را فراهم کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه اذعان داشت: صبح پیروزی و امید و تعالی برای امت اسلامی و مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین و همچنین آزادی قدس شریف نزدیک است و در تقویت این طلیعه مبارک باید قلب ها به همدیگر رئوف و مهربان بوده و بدون کینه و دو‌دستگی جهان اسلام تلاش کنند تا بستر یک تحول واقعی بوجود آید/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.