تبریز/

روزجهانی قدس،روز بیداری امت اسلامی و مبارزه با صهیونیسم

روز قدس، تاریخ خونین شجاعت و مقاومت اسلامی و هر برگ این دفتر، یادمان حماسه ماندگار و مظلومیت ملت فلسطین است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی استان قدس، اولین قبله مسلمانان و قلب کنونی آنان است. این روز را حضرت امام خمینی(ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مسلمانان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. حضرت امام راحل در رابطه با این روز شریف فرموده است: من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را به مسلمین جهان گوشزد نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران وخواهران فلسطینی شدت بخشیده‌است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه وکاشانه هایشان را بمباران می‌کند. من از عموم مسلمانان جهان و از دولت های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب صهیونیسم به پشتیبانی از آنان، به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راکه از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را درحمایت ازحقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.

از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. روز جهانی قدس یادآور یک فراخوان 34 ساله است که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به جهانیان آزاده ابلاغ تا زنجیرهای ستم را بگسلند ومأوایشان قدس آزاد باشد. اکنون پس از گذشت سالیان، پرچم آزادگی اسلامی درسرزمین هایی که سال ها دراسارت طاغوت بوده اند، به اهتزاز درمی‌آید تا امت بیدار روزهایی روشن را تجربه کنند.
روز جهانی قدس، روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است. ملت بزرگ ایران در طول سالهای متوالی، ندای رهبرکبیر وفقیه خود امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت ا...ه خامنه‌ای (مدظله الشریف)را اجابت و با پافشاری در دفاع از مظلومان فلسطین، اوج مظلومیت این مردم بی‌پناه ونهایت وحشیت جریان صهیونیستی؛ آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار ساخت. سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، ضمن اعلام حضور دسته جمعی تمامی جهادگران به همراه خانواده‌ در این راهپیمایی گسترده، از مردم ولایتمدار کلان شهر تبریز برای حضوری باشکوه در این حرکت عظیم عبادی سیاسی دعوت تا با مشت‌های گره کرده به سمت دهان پراز نکبت صهیونیسم و حامیان آن، دگر باره پیام آور نجات مظلومین فلسطین باشند. /س

 

برچسب ها: قدس ، بیداری ، امت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.