تشکر ویژه علویان از "محمدحسین لطیفی"

صداگذار مجموعه "دودكش" گفت: تشکر ویژه ای را از محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان خوب و با تجربه "دودکش" دارم.

علیرضا علویان صداگذار مجموعه مناسبتی "دادکش" در خصوص چگونگی کار با این پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "دودکش" چندمین کار من با محمدحسین لطیفی است و به خوبی با فرم و کار و هدف او آشنا هستم.

وی با اشاره به چگونگی چیدمان دیالوگ ها و تأثیر آن در کار یک صداگذار، ادامه داد: چگونگی چیدمان دیالوگ ها، موزیک و افکت ارتباط مستقیم با کار من دارد و در این پروژه نگه داشتن نسبت موزیک با افکت و دیالوگ ها کار دشوار بود.

علویان تصریح کرد: صداگذاری مجموعه های بسیاری را عهده دار بوده ام و خوشبختانه تیم "دودکش" همگی در یک استودیوی مجهز توانستند کارشان را تا به امروز ادامه دهند.

صداگذار سریال "دودکش" گفت: همه عوامل دست به دست هم می دهند تا من به عنوان یک صداگذار بتوانیم بهترین صداها را در کنار یک میکس خوب به کار اضافه کنیم.

علویان ابراز داشت: از امیر حاتمی به عنوان یک صدابردار متبحر و نیز از هدایت ها و راهنمایی های محمدحسین لطیفی سپاسگذارم.

وی با اشاره به فضای واقعی لوکیشن ها در "دودکش" افزود: طراحی فضای واقعی لوکیشن و نزدیک کردن آن به واقعیت ها جز یک کار صداگذار است که من همیشه سعی کرده ام به این فاکتورها نزدیک شوم.

علویان ادامه داد: در هر صورت همه عوامل "دودکش" تلاش خود را برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای مخاطبان داشته اند که این امر حاصل 5 ماه کارشبانه روزی است.

این صداگذار با اشاره به کار حرفه ای در تلویزیون و سینما تصریح کرد: گاهی دیده می شود که تلویزیون به ندرت از افراد حرفه ای و با دستمزد بالا نیز استفاده می کند تا کار مورد قبول واقع شود.

علویان افزود: خوشبختانه این اتفاق در سریال "دودکش" افتاد و خوشحالم در این جا تلویزیون دوم مثل سینما از افراد حرفه ای بهره مند شد.

گفتنی است، علیرضا علویان اولین جایزه بین المللی صدای سینمای ایران را به خاطر فیلم کوتاه آن سوی بن بست را به کارگردانی پوریا حیدری را از جشنواره کالیفرنیا دریافت کرده است او موفق به دریافت جایزه صداگذاری در اولین جشنواره تلویزیونی جام جم نیز شده است./ي2
برچسب ها: سریال ، دودکش ، علویان ، لطیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.