كارگردان فيلم ضد صهيونيستي "شكارچي شنبه":

حضور مردم هميشه در صحنه در روز قدس توطئه ها را خنثي مي كند

پرويز شيخ طايد گفت: حضور مردم هميشه در صحنه ايران در روز قدس توطئه ها و حيله هاي دشمن را خنثي كند.

پرويز شيخ طادي كارگردان فيلم ضد صهيونيستي "شكارچي شنبه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ما خود دوران دفاع مقدس و جنگ را سپري كرديم و بايد اين اتفاق را به هر بهانه اي زنده نگه داريم به همين خاطر روز قدس و حضور مردم در صحنه به دنبال ايجاد وحدت توطئه ها و حيله هاي دشمن را خنثي مي كند.

 وي ادامه داد: حضور مردم در راهپيمايي سبب جلا دادن روح افراد متكبر و مغرور مي شود و حضور مردم همانند هميشه يك اتفاق خوب محسوب مي شود.

 اين كارگردان عنوان كرد: فلسطين جزئي از كليت منطقه اي است و نقطه شروع ولايت محسوب مي شود مشكلات و مصيبت هاي فراواني در منطقه حاكم است تمام جهان اسلام اين تفرقه ها را مي بيند و تمام اين موارد از فلسطين شروع مي شود بنابراين ما نبايد نسبت به اين موضوع از همان ابتدا غفلت مي كرديم.

شيخ طادي تصريح كرد: اگر همه ي كشورهاي اسلامي و ما جلوي آنها را از ابتدا مي گرفتيم فلسطين اكنون به اينجا نمي رسيد در صورت بالا بردن امنيت منطقه كمك به ايستادن فلسطين بر روي پاي خودش دشمن توان پيشرفت را نخواهد داشت.

وي افزود: ساخت اثر در اين حوزه هم درداخل و هم در خارج تاثيرات مثبتي را مي گذارد و فيلم سينمايي "شكارچي شنبه" هرگز يك كار سفارشي نبوده و با كلي مشكلات مالي ساخته شد.

شيخ طادي اظهار داشت: مديريت فرهنگي كشور بايد در ساخت اين گونه آثار تلاش بيشتري را سر لوحه كار خود قرار دهد و كساني كه به اين حوزه تا كنون ورود پيدا كرده اند از روي حس وظيفه شناسي اثري را ساخته اند.

 اين كارگردان بيان كرد: ابزار جديدي امروزه براي مبارزه بكار گرفته مي شود و سينماي غرب و به دنبال آن صهيونيسم با ساخت يك اثر و بازسازي اتفاقات تفكرات خود را در ذهن مردم جاي مي دهند اما در كشور ما در اين زمينه كار به افراد با علاقه و مستعد سپرده نمي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار