آخر هفته با دریچه – بسته شماره 16؛

بهترین نرم افزار‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۵/۱۸

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی دریچه را دانلود کنید. نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 






برای رایانه؛

به راحتي PDF بسازيد + دانلود

با توجه به این که امروزه PDF یکی از رایج ترین فرمت های در انتقال و جا به جایی و به طور کلی اسناد به شمار می رود تبدیل به این فرمت یکی از مواردی است که بیشتر کاربران شاید حداقل یک بار با آن سرو کار داشته اند. برای نمونه وقتی کاربری قصد جا به جایی یک سند با فرمت خاص را دارد مجبور است که همان نرم افزار را دقیقا در سیستم مبدا هم نصب کند و این احتمال هم وجود دارد که بازهم اصل سند ساخته شده با تغییراتی رو به رو شود اما با تبدیل به فرمت PDF دقیقا اصل سند باقی خواهند ماند.

 

Investintech Sonic PDF Creator نرم افزاری است که توانایی تبدیل فرمت های مختلف را به PDF دارا بوده و به واسطه همین قابلیت مهم می تواند فوق العاده مفید باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و نصب سریع هم دو قابلیت دیگر این ابزار را تشکیل می دهند. امنیت بالا در تبدیل اسناد، امکان تکه تکه کردن به چند صفحه مجزا یا چسباندن صفحات مختلف برای داشتن یک سند واحد و سازگاری کامل با نرم افزارهای موجود در بسته Office هم از خصوصیاتی هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. Investintech Sonic PDF Creator توانایی سازگاری با بیش از 300 نفر تحت ویندوز را داراست و به نظر می رسد این تعداد نرم افزار رایج مطمئنا خواسته های هر کاربری در زمینه تبدیل کاملا پاسخگو باشد.


قابلیت های نرم افزار Investintech Sonic PDF Creator:

- سازگاری کامل با مجموعه آفیس
- امکان نمایش اسناد PDF
- امکان قطعه قطعه کردن سند های چند صفحه یا چسباندن چند صفحه به یکدیگر
- استفاده از آخرین استانداردها در هنگام تبدیل
- امنیت بالای نرم افزار در هنگام تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



قدرتمندترین پلیر برای پخش فایل های تصویری + دانلود

تا به حال پلیرهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، که تنها تعدادی از آن ها توانسته اند رضایت کاربران را جلب کنند. این پخش کننده DicePlayer یکی از محبوب ترین پخش کننده های فایل های تصویری، از نظر کاربران است. این اپیلیکشن برای پخش فایل های تصویری از سخت افزار گوشی ( HW) و نرم افزار (SW) کمک می گیرد. لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از نمایش زیرنویس فارسی با فرمت SRT ، SMI ، SSA و VoBSub پشتیبانی می کند .
 
ویژگی های اصلی نرم افزار:
- پشتیبانی از فایل های زیرنویس
- محیط کاربری زیبا و جذاب
- پشتیبانی از فرمت های رایج
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 11.4 مگابایت

 

پلیری جالب برای سیمبین + دانلود

نرم‌افزار MusiMax دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.




 


 

برم یا نرم؟

نرم افزاري كه در زمان دو دلي به داد شما مي رسد + دانلود

وقتی تمام جوانب را در نظر گرفتید ، اما هنوز در تصمیم گیری دو دل هستید ، چرا امور را به دست شانس نسپارید؟



با تکان دادن گوشی (یا تبلت ) خود ، این برنامه به شما می‌گوید که آیا وقت مناسب برای انجام دادن کار مورد نظرتان فرا رسیده است؟ آیا به نیتتان می‌رسید؟ آیا باید ریسک کنید و شهامت به خرج دهید؟ و ...

  براي دانلود اينجا را كليك كنيد


نرم افزار دريچه ويژه کنکوري ها؛

اين نرم افزار در انتخاب رشته به شما كمك مي‌كند + دانلود

 اين نرم افزار شامل معرفي رشته هاي دانشگاهي ايران است تا در انتخاب رشته انتخابي درست داشته باشيد همچنين مطالب مفید شامل قوانین آموزشی دانشگاه ها ، نحوه سهمیه بندی رشته ها و دانشگاه ها و همچنین انواع پذیرش در دانشگاه های ایران می باشد به آن افزوده شده است .

 

 

انتخاب رشته دانشگاه یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیم گیری ها در زندگی می باشد زیرا با این انتخاب در واقع فرد مسیر آینده شغلی و اجتماعی خود را تعیین می نماید ، به همین دلیل این انتخاب باید با نهایت دقت انجام شود.ما در این نرم افزار به معرفی تمامی رشته های دانشگاهی پرداخته و شرایط و توانایی های لازم برای ورود به هر رشته را بر اساس نظر کارشناسان در این نرم افزار گنجانده ایم.

این نرم افزار با قابلیت جستو جو تغییر فونت و تغییر سایز و همچنین تغییر رنگ متن و با رابط کاربری ساده و زیبا ارائه شده است.

منابع : کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشورتالیف خانم فیروزه سودایی و وب سایت تبیان.

  براي دانلود اينجا را كليك كنيد

قابل اجرا بر روي اندرويد 2.3 به بالا

برای رایانه؛

بزرگ کردن تصاویر با حداقل افت کیفیت + دانلود

مشکل بسیاری از گرافیست ها و افرادی که با تصاویر و پروژه های گرافیکی سر و کار دارند، این است که تصاویر با کیفیت پایین هنگام بزرگ نمایی و به اصطلاح Zoom، کیفیت خود را تا حد بالایی از دست می دهند و تصویر حاصل استفاده چندان مفیدی برای طراح و کاربر نخواهد داشت. تکنولوژی جدید S-Spline به تازگی به کمک این مشکل آمده و باعث شده که روی تصاویر هنگام بزرگنمایی به طور خود به خود تنظیمات لازم را صورت گیرد تا تغییرات محسوسی از لحاظ کیفیتی پس از بزرگنمایی احساس نشود!


نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید
.

 

 


 

++Notepad جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز + دانلود

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی به طور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروف ترین و متداول ترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است. اما با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده ایم.



امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.



 


 

لایو والپیپر برای اندروید؛

تلفن همراه شما پنجره ای به سوی کهکشان + دانلود

کهکشان های فضایی به علت ناشناخته بودن، رمز و راز های زیادی را در دل خود جای داده اند و همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات برای بسیاری از انسان ها بوده است.


آسمان و تمامی متعلقاتش که در دل انسان ها آرامشی خاص به وجود می آورد را دوست دارید؟ با اجرای والپیپر فوق العاده Cosmic Glow این قابلیت را خواهید داشت تا با انتخاب رنگ کهکشان که در پس زمینه مشکی که به صورت مارپیچی و آرام حرکت می کند جلوه ای ویژه به صفحه موبایلتان بدهید و زیباییش را دو چندان کنید.


 


 

اين نرم افزار كمبود حافظه گوشي شما را برطرف مي كند + دانلود

به وسیله ی این نرم افزار کاربردی می توانید برنامه ها را از حافظه تلفن همراه به مموری کارت آن انتقال دهید. دیگر با استفاده از این برنامه نگران کمبود فضا برای نصب بازی ها و نرم افزار نباشید، البته لازم به ذکر است این برنامه شامل تمامی اپیلیکشن ها نمی شود ، بلکه تنها از اپیلیکشن هایی که امکان انتقال به مموری کارت را دارند پشتیبانی می کند .

 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت

 


 

Mac Leopard Style Skin Pack؛

ویندوز 7 را به مکینتاش تغییر دهید + دانلود

اگر از محیط کاربری ویندوز 7 خسته شدیده اید و به دنبال یک پوسته جدید و جذاب و کاملا متفاوت هستید دریچه فناوری اطلاعات به شما پوسته Mac Leopard Style Skin Pack را معرفی می کند.
تغییر دادن ظاهر ویندوز پس از مدتی می تواند به جذابیت بیشتر آن کمک کند. از این که بارها و بارها بخواهیم به صفحه نمایش تکراری نگاه کنیم در دراز مدت می تواند بسیار خسته کننده و زننده به نظر برسد.

 


Mac Leopard Style Skin Pack به شما این امکان را می دهد تا رابط کاربری ویندوز 7 خود را به سیستم عامل Apple تغییر دهید. پس از نصب این نرم افزار و راه اندازی مجدد ویندوز، تمامی اجزای محیط کاربری در ویندوز 7 شما به Apple (اپل) تغییر خواهد کرد و می توانید از رابط بسیار زیبای آن لذت ببرید.








راهنمای نصب
- لازم به ذکر هست برای نصب حتما بر روی Setup راست کلیک کرده و گزینه Run az administrator را بزنید و اجازه دهید سیستم ریستارت شود.
- بعد از بالا آمدن ویندوز دوباره روی Setup کلیک کرده و مراحل نصب را تا پایان انجام دهید.
- بعد از راه اندازی مجدد، سیستم شما با ظاهری جدید و متفاوت به نمایش خواهد در آمد.


 


طراحي مجازي دكوراسيون؛

دكوراسيون داخلي منزل خود را طراحي كنيد + دانلود نرم افزار

 قصد دارید خانه کلنگی خود را بازسازی و تعمیر کنید؟ می‌خواهید نقشه ویلای جدیدتان را خودتان طراحی کنید؟ اگر فکر می‌کنید سلیقه و ذوق هنری‌تان برای طراحی ویلا یا باغچه منزلتان بهتر از افراد مشغول در این حرفه است، منتها دانش استفاده از ابزارهای لازم برای به تصویر کشیدن رویاهایتان را ندارید، می‌توانید از نرم‌افزار پیشنهادی این هفته کمک بگیرید.


نرم‌افزار قدرتمند Ashampoo Home Designer Pro با ارائه ابزارهای لازم ایده‌هایتان، آنها را به واقعیت تبدیل کرده و شما را به یک معمار متخصص و خوش سلیقه تبدیل می‌کند!

این نرم‌افزار شامل مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای برای طراحی سه‌بعدی است که به شما این امکان را می‌دهد براحتی و بدون نیاز به دانش استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده گرافیکی همچون 3DS MAX، دکوراسیون و طرح موردنظرتان را برای اتاق خواب، نمای آپارتمان یا حتی کل منزل به تصویر بکشید.

 


از طراحی تا ساخت:

همان‌طور که گفتیم، روش کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است. با اجرای این نرم‌افزار می‌توانید پیش از شروع به کار طراحی، مجموعه فیلم‌های آموزشی آن را مشاهده کنید؛ اگر هم تمایلی به مشاهده فیلم‌های آموزشی نداشته باشید می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید، چرا که چند انتخاب برای شروع به کار با نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال می‌توانید طرح‌هایی را که به عنوان نمونه به وسیله نرم‌افزار طراحی شده فراخوانی کرده و نسبت به ویرایش آنها اقدام کنید. همچنین می‌توانید طرح جدید خود را آغاز کرده و پس از مشخص کردن اطلاعات کلی درباره طرح خود، با استفاده از خطوط راهنما و موضوعات از پیش طراحی شده مانند دیوار، سقف، راه‌پله، در و پنجره، میز و صندلی طرح موردنظرتان را در نمای کاملا سه بعدی اجرا کنید.

با ابزارهای موجود در این نرم‌افزار می‌توانید براحتی از موضوعات موردنظرتان نسخه‌های کپی تهیه کنید. به‌عنوان مثال چنانچه می‌خواهید چهار صندلی را دور تا دور میز ناهارخوری در آشپزخانه قرار دهید، می‌توانید پس از قراردادن اولین صندلی، سه کپی دیگر از آن تهیه کرده و به همین سادگی آنها را به طرح خود اضافه کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید یک آپارتمان چهار طبقه طراحی کنید و نقشه طبقات آنها با یکدیگر یکسان است، می‌توانید با طراحی طبقه اول و کپی کردن آن به تعداد طبقات، به‌طور خودکار طبقات مختلف را روی یکدیگر قرار داده و طرح‌تان را کامل کنید.

نمای 360 درجه:

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید، طرحتان را از نماهای مختلف مشاهده کنید. ایجاد نمای سه‌بعدی از طرح شما و پشتیبانی از قابلیت مشاهده، بزرگنمایی، چرخش و... از جمله امکاناتی است که به وسیله این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر مشاهده طرح نهایی در نمای سه‌بعدی می‌توانید پلان طرحتان را نیز در نمای دوبعدی یا ترکیبی از هر دو حالت مشاهده کنید. به‌عنوان مثال هنگام طراحی نقشه هریک از طبقات می‌توانید ضمن مشاهده نمای خارجی دوبعدی، طرح را در زوایای مختلف چرخانده و با حرکت در بخش‌های مختلف آن به مشاهده نمای سه‌بعدی آن بپردازید.

 

تغییر دکوراسیون داخلی:

چنانچه تصمیم گرفته‌اید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید و نمی‌دانید چه لوازمی را در چه اندازه‌ای خریداری کنید یا حتی پس از خریداری لوازم یا اثاث‌کشی به منزل جدید نمی‌دانید چه چیدمانی برای آنها در نظر بگیرید، استفاده از این نرم‌افزار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در چنین شرایطی می‌توانید براحتی نقشه منزل خود را به‌صورت کاملا 3 بعدی طراحی کرده و با شبیه‌سازی اتاق‌ها نسبت به جانمایی وسایل و چیدمان آنها اقدام کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های مختلف کاغذ‌دیواری، فرش یا پارکت را از مجموعه مدل‌های آماده موجود در نرم‌افزار انتخاب کرده و به‌طور مجازی پیش‌نمایشی از آنها را در منزلتان مشاهده کنید.

استفاده از این وسایل و قرار دادن آنها در بخش‌های مختلف منزل نیازمند عملیات ساده کشیدن و رها کردن است.

طراحی باغ و فضای سبز:

چنانچه قصد داشته باشید باغ یا فضای سبز دلخواهتان را طراحی کنید، این نرم‌افزار به کمکتان می‌آید. با استفاده از موضوعات آماده در این برنامه همچون دیوارها، تپه‌ها، گل‌ها و گیاهان، تراس و آب‌نماها می‌توانید براحتی فضای سبز رویایی خود را طراحی کنید.

همچون واقعیت:

از دیگر امکانات قابل ذکر در این نرم‌افزار پشتیبانی از ابزارهای مختلف به منظور واقعی‌تر کردن طرح‌های شماست. به کمک این ابزار، موضوعات شما در شرایط آب و هوایی مختلف قرار گرفته و در هریک از این شرایط، افکت‌هایی همچون سایه، تیرگی و روشنایی را به خود اختصاص می‌دهد. برای مثال اگر می‌خواهید طرح خود را در هوای ابری یا زیر نور ماه قرار دهید، می‌توانید این شرایط را بخوبی شبیه‌سازی کنید و از موضوعات از پیش طراحی شده همچون انسان‌هایی که در حال پیاده‌روی، موتور سواری و ماشین‌سواری هستند برای واقعی‌تر جلوه دادن محیط پیرامون طرح‌های خود کمک بگیرید.

ذخیره نتایج:

بسیاری از نرم‌افزارهای مشابه با این برنامه، سرانجام یک فایل گرافیکی از طرح موردنظر را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما این نرم‌افزار قابلیت منحصر به‌فرد دیگری را در خود جای داده است. با استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر ذخیره فایل گرافیکی طرح موردنظر از نماهای متفاوت، می‌توانید فهرستی از تمام موضوعات و لوازم به‌کار گرفته شده در طرح را نیز به‌صورت فایل مجزا روی رایانه خود ذخیره کنید. به کمک این فهرست می‌توانید براحتی لوازم و وسایل موردنیاز را با توجه به تعداد آنها تهیه کرده یا هزینه موردنیاز برای پیاده‌سازی طرحتان را پیش‌بینی کنید.

این نرم‌افزار در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز قابل استفاده است و می‌توانید نسخه رایگان آن را با قابلیت استفاده به صورت محدود از لینک زیر دانلود کنید:

 

https://www.ashampoo.com/en/usd/dld/0167/Ashampoo-Home-Designer-Pro/


براي دانلود نرم افزار به همراه سريال آن هم مي توانيد به اين سايت مراجعه كنيد.


با اين آزمون ضريب هوشي خود را بسنجيد + دانلود

نرم افزار "ضريب هوشي" براي گوشي هاي اندرويدي طراحي شده است كه شما ميتوانيد با انجام اين آزمون ضريب هوشي خود را بسنجيد.

در این نسخه از آزمونی استاندارد شامل 39 سوال استفاده شده که شما باید ظرف 40 دقیقه پاسخ دهید و در نهایت ضریب هوشی شما از 50 تا 140 اعلام می شود. لازم به ذکر است که دسته بندی ضرایب به صورت زیر است:

 

پایین تر از 60: هوش بسیار پایین
بین 60 تا 90: هوش پایین
بین 90 تا 110: هوش معمولی
بین 110 تا 130: هوش بالا
130 به بالا: هوش فوق العاده


نرم افزاری فوق العاده کاربردی؛

Your Uninstaller Pro حذف کامل نرم افزار های نصب شده + دانلود

فایل های مختلفی در پوشه های متعدد هنگام نصب نرم افزار و یا بازی کپی می شوند اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع شما به دنبال حذف فایل های بیهوده هستید که دریچه هم به شما نرم افزار Your Uninstaller! Pro را معرفی می کند.

آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده به صورت ناقص فایل ها را حذف می کند.

ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها می باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می توانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار می باشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا می باشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

 


قابلیت های نرم افزار Your Uninstaller:
- اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
- پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
- قابلیت پاک کردن Screen saverها
- نمایش برنامه های نصب شده در ویندوز با نمایش Icon آنها برای پیدا کردن راحت و نمایش محل دقیق نصب آنها
- توانایی نمایش جزئیات دقیق نرم افزار های نصب شده، به منظور پیدا کردن برنامه های جاسوسی و پاک کردن آنها
- لیست نمودن نام نرم افزار های نصب شده با سرعت بالا
- حذف نمودن نرم افزارها 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove Program ویندوز
- دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
- افزایش قدرت مدیریت Startup جهت پیدا نمودن برنامه های مخفی
- ارتقاء سرعت بارگذاری
- پشتیبانی از سایر فرمت های یونیکد
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.


حجم نرم افزار: 8.15 مگابایت


 


بر روي تماس‌ها و پيامك‌هاي خود فيلتر زماني قرار دهيد + دانلود

آیا دوست دارید در بعضی از اوقات افراد نتوانند با شما تماس بگیرید و مزاحم وقت شما شوند. با استفاده از این برنامه می توانید برقراری تماس های کاری در آخر هفته و تعطیلات را غیر ممکن ساخته و یا تنها تماس های اضطراری از طرف اعضای خانواده را فعال کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان مسدود سازی پیامک ها است.

 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 260 کیلوبایت

 


برای اندروید؛

نرم افزار آموزش زبان برنامه نویسی HTML + دانلود

با نرم افزار آموزش Html، در 50 صفحه به راحتی Html را فرا بگیرید و وارد دنیای برنامه نویسی وب شوید. Html یک زبان برنامه نویسی است که شما برای ورود به دنیای برنامه نویسی وب لازم است این زبان را آموزش دیده باشید. این نرم افزار با مثال ها و توضیح های کاربردی شما را با Html آشنا می کند.





 

 

 



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۹:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۶:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام. ببخشید تو پست:
ویندوز 7 را به مکینتاش تغییر دهید + دانلود
هنگام نصب کردن همین پوسته eror میده:
The File:C:\windows\System32\SLTrans\Action Center.dll Could not be found
لطفا رسیدگی کنید خیلی واجبه !
Iran (Islamic Republic of)
جیگر
۱۷:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
دوباره دانلودش کن مهتدس
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۳:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام با تشکر از زحمات شما میشه لطف کنید نرم افزار آموزش قرآن کریم رو برام ایمیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۳:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام با تشکر از زحمات شما میشه لطف کنید نرم افزار آموزش قرآن کریم رو برام ایمیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علي تاجگردون
۰۰:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام جالب بودن خيلي ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سينا
۲۳:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
سلام لطفا نرم افزار ضريب هوشي رو براي جاوا هم بزاريد
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۲۲:۵۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
تودیگه کی هستی اقا مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
aref
۲۱:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید.ممنون می شم اگه لغات 1100و GREرا برای آندروید رو سایت بگذارید خیلی ضروریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
عذر میخام اگه بتونین نرم افزارهای کاربردی رو به ایمیلمون بفرستیم ممنونتون میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۵:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
ببخشید .شما می تونین دانلود منیجر رو

سایتتون بذارین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
دوست عزیز تو همین سایت یه خورده جستجو کنید زحمت کشیدن ورژن جدیدش رو واسه دانلود گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
ببخشیدمیشه نرم افزارهای کاربردی و کم حجم را به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم
باتشکرفراوان ازشما و همکاران گرامی