اردبیل /

وحدت امت اسلامی رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: وحدت امت اسلامی رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر گرمی اظهار داشت: روز قدس نماد سربلندی حق در برابر باطل است که ملت مسلمان بدون واسطه مقامات رسمی فریاد استکبار‌ستیزی خود را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی با انتقاد از سازشکاری برخی کشورهای عربی بیداری اسلامی را زمینه‌ساز برچیدن حاکمان مستبد این کشورها دانست که خواهد توانست مردم منطقه را از شر اسرائیل نجات بدهد.

امام جمعه گرمی روز قدس را روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد و بیان داشت: مردم مسلمان ایران در روز جهانی قدس همصدا با ملت‌های آزاده و مسلمان جهان فریاد مظلومیت فلسطین اشغالی را سرداده و نابودی اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

وی گفت: اسرائیل خونخوار در قلب جهان اسلام به دست استکبار جهانی و با هدف اختلاف‌افکنی در میان مسلمانان ایجاد شده است.

صفری با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) تاکید کرد: این اقدام انقلابی پشت دشمن و رژیم جعلی صهیونیستی را شکست و قوت قلبی برای فلسطینیان شد.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین در جنگ 22 روزه با دست خالی اسرائیل را شکست دادند افزود: اگر امت‌های اسلامی در سراسر جهان با هم متحد شوند تصور کنید چه خواهد شد.

صفری ادامه داد: استکبار جهانی از هر کمکی برای بقای رژیم جعلی اسرائیل دریغ نمی‌کند و برای حذف این رژیم بی‌اساس وحدت جامعه اسلامی ضرورت داردب/.

برچسب ها: اردبیل ، وحدت ، امت ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.