حبیبی در ضیافت افطاری حزب موتلفه:

کودتای اخیر مصر، نتیجه روی خوش نشان دادن به آمریکا است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حوادث اخیر مصر نشان داد که نتیجه روی خوش نشان دادن به آمریکا و اسرائیل، کودتا علیه یک دولت قانونی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ضیافت افطاری حزب موتلفه اسلامی که روز گذشته در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر مصر گفت: اخوان‌المسلمین بعد از رسیدن به قدرت به جای قطع رابطه با اسرائیل، با سوریه به خصومت برخاست و به جای رفتار صمیمانه با کشورهای انقلابی با عربستان سعودی ارتباط برقرار کرد.  
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حوادث اخیر مصر نشان داد که نتیجه روی خوش نشان دادن به آمریکا و اسرائیل، کودتا علیه یک دولت قانونی است.  
 
حبیبی با اشاره به اینکه شهدای ما صادق‌ترین و وفادارترین اشخاص به انقلاب بودند، اظهار داشت: یکی از محک‌های اصلی انقلابی بودن، آمادگی براي شهادت در راه انقلاب است.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از خانواده شهدا بیان داشت: خانواده شهدا با تقدیم عزیزان‌شان برای انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کردند، به همین دلیل این خانواده‌های معزز زبان اسلام و انقلاب هستند.  
 
حبیبی با اشاره به میزبانی هر ساله حزب موتلفه از خانواده شهدا در روز قدس خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین یک موضوع فرامنطقه‌ای و بین‌المللی است و تنها اختصاص به کشورهای اسلامی ندارد.  
 
دبیرکل حزب موتلفه افزود: تحقق آرمان‌های امام راحل، نه تنها وظیفه ملت‌های مسلمان بلکه وظیفه عامه انسان‌های آزادی‌خواه است.  
 
حبیبی ادامه داد: تجربه سال‌های اخیر، نشان داد که محدود کردن موضوع فلسطین به یک مسئله عربی، یک اشتباه بزرگ است.  
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعمیق و توسعه فرهنگ اتحاد که مقصود مقدس امام راحل بود، وظیفه همه مسلمین است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حبیبی ، حزب ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار