دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران:

فراخوان ارائه كتاب‌هاي ناشران عضو اتحاديه در نمايشگاه فرانكفورت اعلام شد

فراخوان ارائه كتاب‌هاي ناشران عضو اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در نتيجه انعقاد تفاهمنامه اين اتحاديه با مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي اعلام شد.

"محمود آموزگار"، دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، به اعلام فراخوان ارائه كتاب‌هاي ناشران عضو اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در نمايشگاه فرانكفورت، افزود: مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي براي نمايشگاه آتي فرانكفورت در بخش بزرگسال 200 متر مربع فضاي نمايشگاهي اجاره كرده، با اين نيت كه يك غرفه دسته‌جمعي از ناشران ايراني بتوان تشكيل داد. 

وي گفت: اين مؤسسه در بخشي ديگر 40 متر مربع مطابق سنوات گذشته براي بخش كودك و نوجوان اجاره كرده و بنا بر مفاد آمده در تفاهمنامه‌اي كه در آخر تير ماه سال جاري ميان مؤسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي و اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران منعقد شده، 80 متر از فضاي نمايشگاهي در بخش بزرگسال را به اين اتحاديه اختصاص داده است. 

به گفته "آموزگار"، اتحاديه ناشران و كتابفروشان با برنامه‌ريزي مشخص كتاب‌هاي داراي قابليت عرضه به بازارهاي بين‌المللي را انتخاب كرده و در نمايشگاه فرانكفورت در معرض ديد همگان قرار مي‌دهد. 

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران، ارائه كتاب ناشران داخلي را زمينه‌ساز مذاكره براي فروش رايت آنها در نمايشگاه فرانكفورت دانست و اظهار داشت: ناشران براي ثبت‌نام براي حضور در نمايشگاه فرانكفورت مي‌توانند به پرتالي كه در سايت اتحاديه ناشران و كتابفروشان تعبيه شده پرداخته و سپس كتاب‌هاي خود را از طريق پست پيشتاز قابل پيگيري ارسال كنند. 

گفتني است؛ كه پذيرش نهايي كتاب منوط به آن بوده كه هر ناشر نسبت به ارائه خلاصه كتاب به دو زبان فارسي و انگليسي در 500 كلمه اقدام كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار