داودی:

هنوز خسته ایم ولی زمان نداریم/ ترس و دلهره حریفان آسیایی نقطه مثبت برای ماست

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با توجه به سنگین بودن سطح مسابقات لیگ جهانی با وجود 2 هفته استراحت ولی هنوز خسته هستیم.

رحمان داودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق نظر سرمربی تیم ملی ما پس از مسابقات لیگ جهانی 2 هفته استراحت داشتیم اما باز هم خسته هستیم ولی چون تا زمان شروع مسابقات جام ملت های آسیا فرصت زیادی باقی نمانده است، کادر فنی تشخیص داد تا به سرعت تمرینات را آغاز کنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در طول تعطیلات از نظر جسمانی ملی پوشان تا حدودی با افت مواجه شدند که این مسئله به تدریج برطرف می شود و وضعیت تیم بهتر و بهتر می شود.

داودی افزود: با توجه به اینکه مسابقات بسیار مهم و حساسی را پیش رو داریم باید خوب تمرین کنیم تا در برابر حریفان نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سطح توقعات مردم و مسئولان از ما بالا رفته و حساسیت ها زیادتر شده است به همین دلیل هم ما دوست داشتیم تمرینات زودتر شروع شود تا به اوج آمادگی بدنی دست پیدا کنیم و دوباره قهرمان شویم.

داودی یادآور شد: امیدوارم همانطور که در مسابقات لیگ جهانی تیم ملی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت در مسابقات آسیایی هم خوب ظاهر شود و این بردهای لیگ جهانی در جام ملت ها هم تداوم داشته باشد.

وی گفت: اکثر تیم های آسیایی در این دوره از مسابقات جام ملت ها با ترس و دلهره خاصی براي ایران بازی خواهند کرد این مسئله در قهرمانی ما تأثیر بسزایی مي گذارد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار