سردبير هفته نامه جام جم كردي مهمان شبكه سحر

رضا رحمتيان سردبير روزنامه جام جم كردي مهمان برنامه اين هفته "ما و شما"سيماي كردي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ رضا رحمتيان با حضور در برنامه اين هفته"ما و شما" كه امشب 13 مرداد ماه روي آنتن سيماي كردي مي رود، از تجربه و تلاش براي انتشار و توزيع روزنامه جام جم به زبان كردي در كرمانشاه با مخاطبان كردزبان سخن خواهد گفت.

به گفته رحمتيان اين نشريه از مهر ماه سال 90 در كرمانشاه منتشر و براي توزيع به كردستان عراق و بخشي از كردستان ايران ارسال مي شود.

وي با اشاره به حضور موثر اين نشريه به عنوان سفير فرهنگي ايران در كردستان عراق گفت: با توجه به حضور نشريات متعدد كشورهاي ديگر از جمله تركيه و اسراييل در عرصه رسانه اي در منطقه كردستان عراق، روزنامه جام جم كردي به خوبي توانسته است تلاش هاي بي دريغ اين رسانه هاي معاند را در راستاي تبليغات منفي بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران بي اثر كند.

 اين نشريه كه به صورت دوهفته نامه منتشر مي شد به دليل استقبال گسترده مردم كردستان عراق و كردزبانان مناطق كردنشين ايران از تيرماه سال جاري به صورت هفته نامه منتشر مي شود.

"ما و شما" به تهيه كنندگي شراره خرازيان يكشنبه شب ها ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقيقه به صورت زنده از سيماي كردي پخش مي شود.

از جمله آيتم هاي اين برنامه مي توان به گفت و گوي مجري و بازيگر مهمان در استوديو، پخش قسمت هايي از نقش آفريني بازيگر در سريال مربوطه و گزارش ارسالي از سنندج اشاره كرد.

آزاد ابراهيمي مجري، محمد محمدي و مصطفي قوامي دستياران تهيه و يحيي اميني گزارشگر اين برنامه هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار