دین محمدی:

استقلال بهترین خط هافبک لیگ را دارد /با این ستاره ها، ستاره سوم را به دست می آوریم

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی را در این فصل جذب کرده و می توانیم با این ستاره ها ستاره سوم را کسب کنیم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر من تیم استقلال خوب بسته شد و من فکر می کنم با آمدن آندو هم تیم استقلال بهتر عمل خواهد کرد. مطمئن هستم در خط هافبک بهترین تیم لیگ هستیم و من فکر می کنم بازیکنان جدید می توانند به خوبی جای جباری را پر کنند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال بازیکنانی بزرگ را به خدمت گرفته و من اطمینان دارم با این ستاره ها می توانیم بر قهرمانی آسیا برسیم و ستاره سوم را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

وی بر تجربه خود در جام باشگاه های آسیا گفت: من 2 بار با استقلال در جمع چهار تیم برتر آسیا حاضر بودم که یک عنوان دومی و یک عنوان سومی با استقلال دارم که من فکر می کنم بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن تیم ما آن 2 دوره شد ما در بازی جوبیلو ایواتا سهراب بختیاری زاده را در ترکیب نداشتیم و یحیوی به  جای برومند درون دروازه بود همین موارد باعث شد قهرمان آسیا نشویم. در بازی سامسونگ هم اگر نوازی پنالتی را به گل تبدیل می کرد ما بازی را نمی باختیم و در ضمن بازی کاملاً در آب برگزار می شد که این کار ما را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: مطمئناً برای قهرمان شدن در آسیا کار سختی داریم. نماینده ژاپن و کره نمی توانند برای استقلال دردسر ساز شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار