قم/

نشست خبری فرکی و مایلی‌کهن در باشگاه صبای قم برگزار می‌شود

نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان پیش از مسابقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امشب در باشگاه صبا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی‌که دیدارهای سومین هفته سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بر خلاف دو هفته گذشته با فاصله کمتر از هفت روز در یک روز به انجام می‌رسد، تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار داخل خانه خود میزبان تیم فولاد خوزستان است.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از سومین هفته رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال کشور با عنوان جام خلیج‌فارس، از ساعت 22 سه شنبه پانزدهم مردادماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم و در ورزشگاه یاگار امام این شهر برگزار می‌شود.

با توجه به نتایجی که صبا و فولاد در دو هفته سپری شده از لیگ سیزدهم کسب کرده‌اند و صبا با حضور در بالای جدول اکنون در کانون توجهات رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال قرار دارد و تیم فولاد نیز به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا زیر ذره‌بین است، بازی دو تیم حساسیت‌های زیادی دارد.

به همین منظور از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان و محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال صبای قم در باشگاه صبا حضور می‌یابند تا آخرین توضیحات خود در خصوص وضعیت تیم‌هایشان را در حضور اصحاب رسانه ارائه کنند.

صبای قم از دیدارهای هفته‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو پیروزی در کارنامه دارد و با شرایطی خوب در حالی‌که با 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است به مصاف فولاد خوزستان می‌رود در حالی‌که فولادی‌ها در بازی اول با دو گل به سپاهان باخته‌اند و در بازی دوم با یک گل از سد تیم فجر شهید سپاسی شیراز گذشته‌اند./ب

برچسب ها: قم ، نشست ، خبری ، مایلی ، کهن ، فرکی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.