جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و آیفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی سریع و خشن 6 - سیمبیان



بازی تند و سریع FAST AND FURIOUS 6 - بازی اتومبیل رانی برای سیمبیان : در مسابقات جاده ای شرکت کنید و جاده ها را به آتش بکشید شما در این بازی میتوانید در تعمیرگاه تخصصی خود به تقویت ماشین خود بپردازید و تکنولوژی های جدیدی را به اتومبیل خود اضافه کنید تا با قدرت بیشتری در رقابت ها شرکت کنید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بای دکمه و قیچی - آندروید



بازی دکمه ها و قیچی Buttons and Scissors یک گیم زیبا و فوق العاده سرگرم کننده دکمه ها است. شما در این بازی باید دکمه های چسبیده شده با پارچه را با استفاده از قیچی بچینید. اما به یاد داشته باشید که این کار را باید در مدت زمان محدود انجام بدهید. بازی به شدت اعتیادآور ودارای گیم پلی روانی است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی برش عکس ها - آیفون



در این بازی بسیار جالب عکس هایی در اختیار شما قرار می گیرد که شما با استفاده از هوش و ذکاوت خود آنها را طوری برش می دهید که ستاره نینجا را در ان پیدا کنید و برای خود امتیاز کسب کنید این بازی دارای 180 سطوح مختلف می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و قابل اجرا برروی گوشی های آیفون می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
پس گوشیای ساده چی؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی نوروزی
۲۳:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کو گوشیه اندروید
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۵:۴۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
بسندیدم
آخرین اخبار