در آستانه مسابقات جهانی ژیمناستیک

خیرخواه: اگر به فینال رقابت ها برسیم شاهکار کرده ایم

مربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: اگر در این شرایط سخت به فینال رقابت ها برسیم شاهکار کرده ایم.

رضا خیرخواه مربی تیم ملی ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات جهانی ژیمناستیک از 3 تا 15 مهرماه جاری به میزبانی بلژیک برگزار می شود و در این راستا اردوی آماده سازی تیم ملی از 24 مردادماه در شهر تبریز کلید می خورد.

وی ادامه داد: این رقابت ها بعد از المپیک بزرگترین رویداد ورزشی در رشته ژیمناستیک است و باید با صراحت اعلام کنم چنانچه ملی پوشان موفق شدند به فینال یکی از وسایل راه پیدا کنند شاهکار کرده اند.

خیرخواه خاطرنشان کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی در شرایط بد اقتصادی برگزار شد و ما بحرانی ترین سال را در ژیمناستیک سپری کرده این چراکه کمترین بودجه به فدراسیون تزریق شد ولی با این حال جعفر درویش زاده ریاست فدراسیون، با برنامه ریزی های مناسب این اردوها را برگزار کردند، با این حال ناامید نیستیم و پیش بینی می کنیم برخی از ملی پوشان به فینال مسابقات بلژیک برسند.

مربی تیم ملی ژیمناستیک تصریح کرد: در خرک حلقه سعید رضا کیخا، در دار حلقه و پرش خرک هم هادی خناری نژاد و محمد رمضان پور بیشترین شانس را برای فینالیست شدن دارند.

وی از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی ایران با کویت خبر داد و گفت: این تصمیم تاکنون در حد رایزنی بوده است و زمان قطعی این اردو مشخص نشده است.

نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی تبریز به شرح زیر است: هادی خفاری نژاد، سعید رضا کیخا، رضا فرنیا، محمدرضا حمیدی، ایمان خاموشی و محمد رمضان پور در رده سنی بزرگسالان.

در رده سنی جوانان، کیوان انصاری، احمد جعفری، رضا مفیدی، سامان مدنی، امیر غلامزادگان، وحید یعقوبی، میثم جعفری، امیر محمد صدقی، پرهام زاهدی و نیما بیگلو./آق

برچسب ها: خیرخواه ، ژیمناستیک ، خرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار