بوناچیچ: بازي با تراکتورسازي سخت‌تر از ديدار پرسپوليس است

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبري پيش از ديدار با تراکتورسازي تبريز گفت: پس از ديدار با پرسپوليس براي ديدار با تراکتور سازي تبريز فقط سه روز زمان داشتيم و اين فرصت اندک مشکلات ما را دوچندان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوکا بوناچيچ با بيان اينکه ما در اين مسابقه سينا عشوري و محسن بياتي‌نيا را در اختيار نداريم و وحيد علي‌آبادي به دليل مصدوميت پنج ماه از فوتبال دور خواهد بود، افزود: من بيش از آنکه توجه خود را معطوف به نقاط ضعف حريف کنم روي نقاط ضعف تيم خود تمرکز کرده‌ام زيرا ما در ديدار امشب بايد پيروز ميدان باشيم و اين امتيازخانگي راکسب کنيم.

دراين نشست خبري مجيد جلالي سرمربي تيم تراکتورسازي حاضر نشد.

در چارچوب هفته سوم ليگ برتر فوتبال امشب از ساعت 22 تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازي تبريز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف  هم مي روند.

تيم تراکتور سازي تبريز به علت خبر تصادف مهدي کريميان هافبک جوان خود پيش از مسابقه از نظر روحي حال و اوضاع مساعدي ندارد.

ذوب آهن و تراکتورسازي که هر دو از ناکامان دو هفته نخست ليگ برتر هستند  امشب براي 3 امتياز بازي تلاش مي‌کنند تا شايد اولين پيروزي فصل را کسب کنند.

ذوب آهن در اولين بازي خود شکست ناگهاني را برابر استقلال خوزستان تجربه کرد اما در هفته دوم پرسپوليس را با آن همه ستاره در فولادشهر متوقف کرد.

درست همين سرنوشت را تراکتورسازي در هفته اول و دوم داشت جايي که ابتدا در ورزشگاه آزادي برابر پرسپوليس شکست خورد و سپس در داربي شهر تبريز برابر تيم تازه به ليگ برتر صعود کرده گسترش فولاد تن به نتيجه تساوي داد.

ذوب آهن که با لوکا بوناچيچ به استفاده از بازيکنان جوان تر و با استعداد روي آورده است به دنبال اولين 3امتياز خانگي است هرچند شايد تک امتياز بازي نيز آنها را راضي نگه دارد.

 در آن سو تراکتورسازي يک غايب سرشناس يعني مهدي کريميان را براي چند هفته در اختيار نخواهد داشت هرچند اين تيم براي پيروزي به ساق بازيکنان سابق پرسپوليس يعني علي کريمي، جواد کاظميان و کريم انصاري فرد دل بسته است.

ديدار امشب 2 تيم مي تواند براي هر 2 سرمربي تيمهاي ذوب آهن و تراکتورسازي تبريز سرنوشت ساز باشد.

ذوب آهن و تراکتورسازي در تاريخ ليگ برتر 10 بار به مصاف هم رفتند که در اين بين 5 بار پيروزي نصيب ذوب آهن شده است و 2 بار نيز تراکتورسازي پيروز بوده است ضمن اينکه سه ديدار دو تيم نيز با نتيجه مساوي به پايان رسيده است.

اين ديدار را محمدرضا اکبريان به همراه دو کمکش رضا سخندان و  حمزه علي سليمي قضاوت مي کنند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار