وقتی تنور مسابقات شمشیربازی داغ می شود

مسابقات جهانی شمشیربازی به صورت سالانه در کشورهای مختلف برگزار می شود تا راهی باشد برای کشف قهرمانان جهان از سایر قاره ها تا بار دیگر قهرمان قهرمانان برسکوی نخست این رقابت ها باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات جهانی این بار در بوداپست مجارستان برگزار می شود تا شمشیربازان یکی پس از دیگری رقیبان را کنار بزنند و تنها 4 نفر برسوی قهرمانی جهان بایستند شمشیربازان کشورمان نیز که پس از برگزاری چند مرحله اردو آمادگی لازم را برای ورود به این مسابقات کسب کردند توانستند در مرحله انتهای تیم ملی میز شرکت کنند و جهت اعزام به مسابقات اعزام شوند این مسابقات که از امروز آغاز شده است، هم اکنون در حال برگزاری است و تا 25 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان ابتدا در اسلحه سابر به میدان مبارزه خواهند رفت نمایندگان کشورمان رقابت های اسلحه اپه هم فردا به پیکار با حریفان قدرتمند جهانی خواهند رفت.

این مسابقات فرصتی است تا شمشیر بازان توانایی های خود را به نمایش بگذارند. باید در انتظار شمشیر بازان ایرانی نشست و شاهد رویارویی آنها با حریفان قدرشان بود تا شاهد ارتقای رنکینگ ایران در میادین آسیایی و جهانی رقم خورد، فخری نیز که برای داوری مسابقات راهی مجارستان شده این روزها تمام تمرکزش را بر روی داوری مسابقات گذاشته تا تجربیاتش را در داوری بکار ببندد و در کارنامه ی خود سابقه ی درخشانی به جا بگذارد وی از سال 2010 داوری را از مسابقات کلاس A جهانی در دو سطح بانوان و آقایان را آغاز کرده است، وی هر چند همانند علیرضا پور سلیمان تجربه ی داوری درالمپیک را نداشته اما در مدت کوتاه داوری خود کارنامه ی قابل قبولی را داشته و می توان افق روشنی برای داوری اش ترسیم کرد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.