"میوه ممنوعه" در ذهن مردم ماندگار شد

مجموعه تلویزیونی "میوه ممنوعه" در آن سالها با استقبال بسیاری روبرو شد و هنوز پس از گذشت 7 سال همچنان در ذهن مردم ماندگار مانده است.

صدیقه کیانفر بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در مورد خاطره خود از ماه مبارک رمضان گفت: خاطره من در این ماه به حضورم در 2 سریال بر می گردد. در واقع در سال 85 "میوه ممنوعه" به کارگردانی حسن فتحی نقش زنی را با نام عزیز خانم ایفا کردم این اثری مناسبتی خاطره خوبی را در آن سالها برایم رقم زد.

وی با اشاره به اینکه در این سالها از من دعوتی برای همکاری مناسبتی نشده بیان کرد: در کنار هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در سریال "گمگشته" به کارگردانی رامبد جوان برایم خوب لذت بخش و خوشایند بود.

این بازیگر پیشکسوت در مورد آرزوی خود در ماه میهمانی خدا عنوان کرد: آرزوی من در این ماه در مرحله اول سلامتی برای مردم و خدم بوده و اینکه بتوانم همیشه در حوزه کار خودم فعالیت کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با جمعی از هنرمندان با هواپیما از آبادان به تهران باز می گشتم که در حین سفر محبت و علاقه مهمانداران هواپیما به خصوص آقای زرندی مسئول هواپیما نسبت به من و هنرمندان قابل تقدیر بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار