در پیام‌هایی جداگانه؛

سرلشکر فیروزآبادی عید فطر را به فرماندهان ارتش‌های اسلامی تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عید سعید فطر را به مقامات و فرماندهان ارتش‌های کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیام‌های جداگانه‌ای، عید سعید فطر و حلول ماه شوال ۱۴۳۴ هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان، سفرا و وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است: افتخار دارم از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمانان جهان، عید شکوفایی ایمان و فطرت الهی، جشن اخلاص مسلمین و تعالی روح انسانی و بهار قرآن را به آن فرمانده و نیروهای مسلح و هم‌وطنانتان تبریک و شادباش عرض نمایم.

وی در قسمتی دیگر از پیام تبریک از فیوضات این ماه، ماهی که خداوند باب رحمت را بر فرزندان آدم علی نبینا و آله و علیه‌السلام گشود و کل واژه‌های قرآنی را به سینه مبارک خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) نازل فرموده اشاره و ضمن آرزوی بهره از این ماه تداوم آن را خواستار شدند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان ضمن ابراز امیدواری در گسترش بیش از پیش در روابط دوستانه و موفقیت و سربلندی ملت‌های اسلامی و قطع ایادی دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست‌های اشغالگر و برقراری صلح و آرامش در تمام جهان اسلام برای فرماندهان و مسئولین و خانواده‌ها و همکارانشان سلامتی و سعادت روزافزون را از خداوند رحمان و رحیم مسألت کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار