رئيس اتحاديه ليتوگرافان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

بودجه صنعت چاپ كم است/ اقدامات اجرايي دكتر "علي اسماعيلي" در دولت دهم قابل تقدير بود

"احمد ابوالحسني" با تقدير از اقدامات اجرايي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دهم بودجه صنعت چاپ را كم عنوان كرد.

"احمد ابوالحسني" رئيس اتحاديه ليتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، رد خصوص فعاليت‌هاي فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت نهم و دهم گفت: هر چند كه در اين 8 سال گذشته فراز و نشيب‌هايي داشته‌ايم ولي در بخش چاپ اقدامات خوب و خوشايندي صورت گرفت.

وي ادامه داد: اقدامات معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دكتر "علي اسماعيلي" در اين دوره آخر از قبيل اقدامات و بازديدهايي كه از دستگاه‌ها چاپ و شهرك‌هاي مربوط به چاپ مي‌كردند و همچنين برقراري سالني در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تحت عنوان نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي نيز از نمونه فعاليت‌هاي قابل تقدير وي بود، زيرا ما در اين جريان توانستيم روزانه با صحافي و توليد يك كتاب، صنعت چاپ را به مسئولان بيشتر معرفي كنيم.

"ابوالحسني" با اشاره به كاستي‌هاي فعاليت‌هاي فرهنگي در دولت نهم و دهم خاطر نشان كرد: تنها مشكلي كه هم‌اكنون وجود دارد بودجه كمي است كه براي صنعت چاپ در كشور در نظر گرفته مي‌شود به طوريكه اين بودجه حتي براي خريد يك ماشين چاپ هم كافي نيست و اميدواريم در دولت يازدهم به اين موضوع رسيدگي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار