اصفهان/

بیستمین همایش شیمی تجزیه ایران دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

دبیر بیستمین همایش شیمی تجزیه ایران از برگزاری این همایش از 13 الی 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی اصغر انصافی با اشاره به محورهای این همایش گفت: شیمی تجزیه، روش های نوین، صنایع وشیمی شامل صنایع پتروشیمی، نفت وگاز، فولاد وآهن، و صنایع پلیمراز جمله مهمترین محورهای برگزاری بیستمین همایش شیمی تجزیه ایران است.

وی به اهمیت شیمی تجزیه بعنوان علمی که در راستای شناسایی و اندازه گیری گونه های مختلف از مقادیر نانو تا ماکرو فعالیت می نماید اشاره کرد افزود: صنایع مذکور هریک به نوعی نیازمند بهره گیری از این علم در راستای ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی خود هستند.

دبیر بیستمین همایش شیمی تجزیه ایران تولید دانش و ارائه جدیدترین تولیدات علمی متخصصان این رشته ونیز توسعه فناوری های مرتبط با این علم به منظور ارتقاء فناوری های داخلی را از جمله اهداف برگزاری این همایش سالانه عنوان کرد.

انصافی با بیان این که در این همایش تفاوتی میان سخنرانی وپوستر نیست گفت: به دلیل حجم بالای شرکت کنندگان، ضمن ارائه تعدادی از مقالات ویژه رشته های مختلف در چهار سالن موازی و به مدت سه روز، دیگر مقالات پذیرش شده در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر بیستمین همایش شیمی تجزیه ایران در پایان با اشاره به اعلام فراخوان ارسال مقالات در شهریورماه، از برگزاری این همایش ملی با همکاری تعدادی از صنایع استان اصفهان از 13 الی 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد./ب

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، شیمی ، تجزیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
solmaz Roshanpur
۱۴:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
با سلام از اطلاع رسانی شما تشکر میکنم .