در پيام پيام تبريك سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد

خلق حماسه سياسي خرداد ماه آخرين مجاهدت جامعه خبري كشور

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز خبرنگار پیامی را جهت گرامی داشت این روز صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسيج مستضعفين در آستانه روز خبرنگار پيام تبريكي صادر كرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

تبليغ و اطلاع‌رساني اساس فرهنگ ناب اسلام است كه همواره مورد تاكيد آيات حكيمه قرآن حكيم بوده و دين مبين اسلام كه سال‌هاي اوليه بعثت، غرب و شرق عالم را مسخر وحي نبوي کرد. با بهره‌مندي از پيام رساناني بود نظير مصعب بن عمير كه آموزه‌هاي آسماني اسلام را با بلاغت و فصاحت به افكار عمومي ابلاغ کرد و اذهان توده‌ها را به سوي تعالي و پيشرفت حقيقي رهنمون ساخت.
 
براي آن كه غايت مطلوب تبليغ تحقق يابد يعني به جامعه هدف رسيده و افكار آنان را تحت تاثير مورد نظر برنامه‌ريزان ارتباطي قرار دهد دو بال پرواز دارد كه نيل به هدف را تسريع مي‌بخشد، بال نخست محتوا و ديگري مبِلّغ يا پيام رسان مي‌باشد كه هر يك ويژگي‌هايي دارند كه بحمدالله به اتمّ احسن در آموزه‌هاي دين حتي به جزييات و شرايط و ويژگي‌هاي محتوا و مبلّغ اشاره شده  است كه متاسفانه بايد اذعان داشت تا كنون مطمع نظر قرار نگرفته و به جهت حاكميت چند هزارساله ي طواغيت مرعوب غرب، آموزه‌هاي تبليغي اسلام را كه تئوري‌هاي حقيقي علم رسانه و ارتباطات را شكل مي‌دهد مورد توجه قرار نداده است.
 
در مقابل هر جايي كه توفيقاتي كسب شده و موجب صدور انقلاب اسلامي به ساير ملل و منتج به بيداري اسلامي در جهان امروزي شده است؛ مرهون تلاش و مجاهدت جامعه تبليغي كشور مي‌باشد كه به اذعان همگان نقش خبرنگاران و اهالي رسانه‌هاي خبري منحصر به فرد و ممتاز است.
 
خبرنگاراني كه با ترويج آموزه‌هاي ناب و انتشار ارزش‌ها و انعكاس گفتمان ولايت، رسالت تاريخي خود را در مراقبت از آنچه امام راحل سفارش کرده‌اند كه انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نيفتد، انجام داده و بر امپرياليسم رسانه‌اي غرب فائق آمده‌اند.
 
انقلابيّون نسل‌هاي مختلف ايران اسلامي در طول سي و پنچ سال عظمت و شكوه و افتخار، چه بسيار نقاط عطفي را بخاطر دارند: نظير فتنه 88- كه آگاهي بخشي و تنوير افكار عمومي و روشنگري فتنه‌گران و پياده نظام داخلي استكبار توسط اهالي ولايت‌مدار خانواده بزرگ رسانه‌هاي ارزشي، قيام و مبارزه ي بصيرت مدارانه ملت هوشيار را موجب شده و فتنه‌هاي بزرگ و پيچيده دستگاه‌هاي جاسوسي غرب و صهيونيسم را به زوال و نابودي كشانيده است.
 
بي‌شك آخرين مجاهدت جامعه خبري كشور، مشاركت فعال رسانه‌اي در خلق حماسه بزرگ سياسي خرداد ماه بود كه البته اين حماسه در بعد اقتصادي ادامه دارد تا حماسه‌اي ماناتر خلق شود. آفرين بر خبرنگاران و درود بر پيام رسانان جبههي رسانه‌اي انقلاب اسلامي.
 
بسيج مردمي كه خود، بزرگترين و فراگير‌ترين رسانه شفاهي در دنياي معاصر مي‌باشد، 17 مرداد را كه به نام روز خبرنگار عنوان گرفته است به خبرنگاران متعهد و ولايي ايران عزيز اسلامي در كليه رسانه‌هاي ديداري- شنيداري- نوشتاري و سايبري تبريك و تهنيت گفته و توفيق قلمداري و قلمراني الهي را براي خانواده ي عظيم خبري كشور مسئلت مي‌کند.
 
همچنين ياد و خاطره شهيدان مظلوم جامعه رسانه‌اي كشور و ايثار و مجاهدت جانبازان و بسيجيان رسانه را گرامي داشته و سپاس ويژه خود را از رسانه‌هاي مروّج تفكر و تشكل بسيج بويژه خبرنگاران حوزه حماسه و مقاومت رسانه كه در احياء دوران باشكوه دفاع مقدس همت مي‌گمارند اعلام مي‌داريم.

به اميد روزي كه افتخار انتشار خبر ظهور حضرت ولي عصر عج نصيب‌مان شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خبرنگار ، فعال ، خلق ، مسئولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار