قم/ سرمربی تیم فوتبال صبا:

صبای قم هیچ تصمیمی برای جذب شیث رضایی ندارد

محمد مایلی‌کهن در خصوص حضور شیث رضایی در تمرینات صبا و احتمال پیوستن وی به این تیم گفت: این بازیکن از ما خواسته که برای حفظ شرایط آمادگی خود در کنار ما تمرین کند اما ما هیچ تصمیمی برای جذب وی نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد مایلی‌کهن تصریح کرد: صبای قم برای رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهار مدافع میانی در اختیار دارد و نیازی نداریم که بخواهیم برای این پست بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه پس چرا این روزها شایعه شده که شیث رضایی در تمرینات صبای قم حضور می‌یابد و احتمال پیوستن وی به تیم صبای قم وجود دارد، تصریح کرد: این بازیکن از ما خواسته که برای حفظ شرایط آمادگی خود در کنار ما تمرین کند اما ما هیچ تصمیمی برای جذب وی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در حالی که از نتیجه به دست آمده در بازی تیمش در مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های راضی نبود، اظهار داشت: من نمی‌توانم از نتیجه این بازی راضی باشم زیرا موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادیم.

وی خواستار بازبینی فیلم دیدار صبای قم و فولاد خوزستان توسط کارشناسان داوری شد و تصریح کرد: از آنها می‌خواهم مدل خطایی که مدافع ما به نظر داور مرتکب شد و توپ ارسالی از همان خطا که به گل فولاد تبدیل شد را با خطایی که بر روی مهدی مومنی در ثانیه‌های پایانی در داخل محوطه جریمه تیم فولاد اتفاق افتاد و داور به سادگی از آن گذشت مقایسه کنند، حق تیم صبا ضایع شد.

صبای قم و استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز شنبه نوزدهم مرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند./س

برچسب ها: قم ، جذب ، شیث ، رضایی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.