3 پويانمايي كانون پرورش فكري به فرانسه رفت

امور سينمايي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با سه فيلم پويانمايي خود به جشنواره بين المللي فيلم «سيلوهت» فرانسه سفر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حموله  مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت: فيلم پويانمايي«کبوتر کنار آيينه» به کارگرداني مريم خليل‌زاده از جديدترين توليدات امور سينمايي اين کانون نخستين حضور بين‌المللي خود را در جشنواره فيلم «سيلوهت» فرانسه تجربه خواهد کرد.

حموله ادامه داد: فيلم‌هاي «ماه مهربان» به کارگرداني نازنين سبحان سربندي و «داستان زندگي پرثمر و افتخارآميز مداد قرمز» به کارگرداني عليرضا چيتايي نيز به اين جشنواره ارسال شده است.

وي افزود : جشنواره «سيلوهت» فرانسه در چهار بخش پويانمايي، مستند و تجربي، کليپ و بين‌الملل برگزار خواهد شد و داوري آن نيز در سه بخش حرفه‌اي، دانشجويي و مخاطب عمومي انجام مي شود.

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با اشاره به اينکه جشنواره بين المللي از سال 2002 و براي حمايت و تشويق از توليد فيلم‌هاي کوتاه کار خود را آغاز کرد گفت:‌ اين جشنواره تنها جشنواره‌اي است که در فضاي باز در پارک تپه شاپو شهر پاريس با استانداردهاي بالا برگزار مي شود و هيچ محدوديتي در سبک ندارد.

جشنواره بين المللي «سيلوهت» فرانسه 31 آگوست تا 8 سپتامبر 2013 ( 9 تا 17 شهريور) در کشور فرانسه برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار