ليگي كه نكوست از بهارش پيداست؛

تمام حاشيه هاي سه هفته ليگ برتر فوتبال

ليگ برتر سيزدهم مثل هر دوره ديگري حواشي دارد، حواشي كه گويا تمام شدني نيست و البته در همين سه هفته ابتدايي اين دوره نيز شاهد اوج آن بوده ايم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حواشي همچون تار و پودي به دنياي فوتبال چسبيده اند تار و پودهايي كه از اظهار نظرات و مصاحبه ها گرفته تا نقل و انتقالات جنجالي و قضاوت داوران و ... دامنه گسترده اي دارد.

تيم هايي كه همه در حد مدعي هستند و با آرزوهاي بزرگ تيم خود را بسته اند و داستان مربياني كه عليرغم صندلي لرزان مربيگري خود، همچنان با انگيزه به كار ادامه مي دهند.

در برخي از دوره هاي ليگ و در فصل هاي گذشته  تيم ها همه به دنبال خريد ستاره هستند.

شايد از منظرهاي مختلف بتوان به حواشي و اتفاقات خاص سيزدهمين دوره از ليگ در همين سه هفته ابتدايي نيز پرداخت. اتفاقاتي كه از بازيكن گرفته تا سرمربي و تيم و داوري را تحت الشعاع قرار داده است.

 

ليگ امسال پرحاشيه بود شايد نقطه شروع حاشيه هايش را بتوان به مسائلي مثل ادعاي تماس مسئولان تيم استقلال با بازيكنان گسترش فولاد مربوط دانست.

جدايي ستاره ها از تيم هاي سنتي و پيوستن به ديگر تيم هاي ليگ از ديگر مسائل خاص ليگ برتر سيزدهم بود.

شايد بزرگترين اين انتقالات را بتوان علي كريمي و مجتبي جباري دانست.

علي كريمي به تراكتورسازي تبريز پيوست تا تقابلش با تيم پرسپوليس براي هواداران از حساسيت خاصي برخوردار باشد.

   

جدايي هشت شاكي از تيم استقلال يكي از حاشيه هاي بزرگ ليگ سيزدهم بود جدايي كه جباري توانست در اولين ديدار خود مقابل استقلال با تيم سپاهان برنده بازي شود.

اعتراض برخي از سرمربيان به داوري نيز اگرچه مسئله اي نيست كه تازه به وجود آمده باشد، اما در ليگ برتر سيزدهم تا به همين جاي كار هم كم ديده نشد، پنالتي هايي كه اشتباه گرفته شد و گاهي هم گرفته نشد، خطاهايي كه گاه ديده شد و گاهي هم ديده نشد و موارد ديگر از جمله حساسيت هايي بود كه روي بحث داوري وارد شده بود.

اعتراض تيم مس كرمان به بازي ناجوانمردانه پرسپوليس از جمله آخرين حواشي ليگ بود.



پرسپوليس دايي پس از سه هفته هنوز گلي دريافت نكرده است و گل هاي زده اش نيز توسط بازيكنان جديد الورود به ثمر رسيده است.

موضوع تصادف و البته حاشيه ضرب و شتم مهدي كريميان، بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز نيز يكي از حاشيه هاي تلخ فوتبال ما بوده است.

كسر امتياز از سه باشگاه ليگ برتري نيز اقدام جسورانه اي بود كه امسال انجام شد تا حساب كار براي همه تيم ها بدست آيد.

ليگ برتر امسال با توجه به سال جام جهاني از اهميت فوق العاده اي برخوردار است چرا كه همه بازيكنان براي جايگيري در ليست تيم ملي تمام تلاش خود را بكار مي بندند.



امسال كي روش سرمربي تيم ملي نيز ليگ را با ذره بين پيگيري مي كند. وجود اين حاشيه ها در ليگ تيم ها را هم به بحران مي کشاند.

ليگ برتر پويا فقط به رقابت نياز دارد، رقابت سالم به دور از حاشيه و درگيري و مصاحبه هاي جنجالي.

امسال در فوتبال ما فقط بايد آرامش باشد به خاطر موفقيت تيم ملي هم كه شده همه تيم ها بايد آرام و پرانرژي به كار خود ادامه دهند موفقيت تيم ها به امتداد موفقيت تيم ملي كمك مي كند./ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار