سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: با شرایط قبلی من هم تا حدودی از اردن ترسیده بودم اما با دیدن تمرکز بازیکنانم اعتماد به نفس پیدا کردم. حامد حدادی هم به عنوان تمرینی برای بازی مرحله بعد در زمین ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حامد حدادی در 6 دقیقه به پایان بازی با اردن به خاطر مصدومیت عضلانی از بازی خارج شد. حدادی در حالی در زمین بود که 35 امتیاز اختلاف بین دو تیم وجود داشت.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی با دفاع از نگه داشتن حامد در زمین بعد بازی گفت: من به نتیجه نگاه نمی کردم چون در بازی دیگر اهمیتی نداشت. این بازی برایمان مثل یک تمرین برای مرحله نیمه نهایی بود و می خواستیم حامد را برای بازی بعد آماده نگه داریم. وی بازیکنی است که بیش از همه به بازی بیشتر در زمین نیاز دارد.

ترومن: حدادی نباید در زمین می ماند

رایکو ترومن سرمربی اسبق تیم ملی که همراه با این تیم در سال 2007 قهرمان آسیا شده و پس از آن به فیلیپین رفت در مصاحبه با سایتهای فیلیپینی تاکید کرد: ما نمی دانیم که سرمربی ایران چه فکری می کرد. شاید می خواست به بازیکن خود زمان بیشتری برای بازی بدهد چون حدادی در فصل گذشته دقایق کمی در لیگ NBA به میدان رفته بود اما اعتقاد دارم که در چنین دیداری نباید حدادی در کوارتر پایانی در زمین می ماند.

الصوص: اختلاف بسکتبال ایران و اردن بزرگتر شده است

وسام الصوص بازیکن اردن که پیش از دیدار با ایران از شانس پیروزی دوباره مقابل این تیم گفته بود بعد از شکست تیمش, تاکید کرد: تفاوت زیادی بین بسکتبال ایران و اردن وجود دارد که ما بازیکنان در کنار مربیان سعی در حل این مشکل داریم اما این اختلاف هر روز بزرگتر و بزرگتر می شود.

وی ادامه داد: حتی در بازیهای باشگاهی با لیگی که ایران دارد و پولی که باشگاههای آنها خرج می کنند این تفاوت دیده می شود. در حالی که لیگ ما در اردن هر روز پایینتر می رود. به همین دلیل هم کار برایمان سختتر شده است.


بچیروویچ: کامرانی دست راست من در زمین است

مهمد بچیروویچ در مورد شکست اردن نیز گفت: شخصا تا حدودی از این تیم ترس داشتم اما زمانی که تمرکز بازیکنانم را دیدم اعتماد به نفس گرفتم و از این عملکرد خوشحالم. البته با مربی اردن موافقم که اختلاف امتیاز دو تیم تفاوت واقعی بسکتبال دو کشور نیست.

وی ادامه داد: مهدی کامرانی واقعا خوب کار کرد و پختگی خود را در راه انداختن تیم نشان داد. وی دست راست من در زمین است و از عملکرد راضی هستم.

اوانجلیس الکساندریس یونانی سرمربی اردن هم با بهترین خواندن ایران در منطقه آسیا تاکید کرد: شاید در ذهنمان فکر می کردیم که امکان بردن این تیم را داریم اما ایران تیم واقعا خوبی است که عالی بازی کرد. هر چند اعتقاد دارم اختلاف امتیاز به دست آمده تفاوت واقعی بسکتبال دو کشور نیست./مح
برچسب ها: بچیروویچ ، ایران ، اردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار