محمود مشحون بعد از صعود به نیمه نهایی جام ملتها؛

چین تایپه حریف آسانی نیست/ بازیکنان ایران شاهکار کردند

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به بازی خوب چین تایپه مقابل چین تاکید کرد که حریف مرحله نیمه نهایی ایران به هیچ وجه آسان نیست.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال ایران که بعد از شکست اردن همراه سایر اعضاء تیم ملی برای تماشای دیدار چین و چین تایپه در سالن مانده بود، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علاوه بر تبریک عید سعید فطر به مردم تاکید کرد: پیروزی مقابل اردن را که با عزم راسخ، اراده قوی و انگیزه بالا در روز عید به دست آمد به مردم ایران تبریک می گویم. بازیکنان ما در این دیدار تنها مبارزه کردند تا تلافی شکست دو سال قبل را درآوردند، آنها با انگیزه بالای خود شاهکار کردند.

وی ادامه داد: دیدار فردای ایران مقابل چین تایپه هم به هیچ وجه آسان نیست. این تیم در ابتدای بازی با چین با 17 امتیاز عقب بود اما در پایان این اختلاف را جبران کرد. برای ما هیچ کدام از تیمهای حریف آسان نیستند و در مرحله نیمه نهایی هم کار سختی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به جزئی بودن مصدومیت کاردوست و حدادی گفت: این دو بازیکن شرایط کالا خوبی دارند و هیچ مشکلی برای بازی فردا وجود ندارد.

کره هم کار سختی مقابل فیلیپین دارد

مشحون در مورد روبرو نشدن با چین در نیمه نهایی تصریح کرد: ما تیم چین را هم با اختلاف 19 امتیاز برده بودیم. بازیکنان ما دراین دوره بسیار مصمم و پر توان هستند اما این بازی بسکتبال  است و تیم چین تایپه هم با شرایط خاصی و با جبران امتیاز، چین را شکست داد. از طرفی در نیمه دیگر مرحله بعد هم میان تیم های کره و فیلیپین احتمال صعود کره بیشتر است هر چند تیم فیلیپین هم تیمی بسیار خوب با تماشاگرانی پر انرژی است که در این دوره کاملا مسلط بازی می کند و سالن 24 هزار نفری مملو از جمعیت هم به آنها انگیزه بالایی می دهد بنابراین تیم کره هم کار سختی خواهد داشت.

گفتنی است تیم ملی ایران فردا در مرحله نیمه نهایی با چین تایپه روبرو می شود هر چند ساعت این دیدار هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: محمود ، مشحون ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار