"بهروز شعیبی" در مراسم افتتاحیه فیلم "دهلیز" مطرح کرد:

خوشحال از اکران فیلمم در دولت یازدهم هستم

"بهروز شعیبی" در مراسم افتتاحيه فيلم "دهليز" تاكيد كرد كه از اکران فیلم سینمایی‌اش در دولت تدبیر و امید خوشحال است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار ایوان شمس، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "دهلیز"  با حضور بهروز شعبی کارگردان و محمود رضوی تهیه کننده و دیگر عوامل فیلم برگزار شد.




در ابتدا حسین معززی نیا ،منتقد و سردبیر ماهنامه سینما 24 ، در خصوص فیلم "دهلیز" گفت: در جشنواره سال گذشته فیلم فجر فیلم هایی دیدیم که معلوم نبود با چه هدفی ساخته شدند اما دهلیز از معدود فیلم های تولید شده است که ارزش تماشا شدن را دارد.

وی ادامه داد: تکلیف این فیلم مشخص است و با توجه به علاقه ی فیلم ساز به اثر خود، تولید به استاندارد لازم و با کنترل اجرایی ساخته شد.

معززی نیا عنوان کرد: دغدغه های کارگردان در فیلم گنجانده شده با ساخت به موقع و اعتقاد بسیار کارگردان اثر به بهترین نحو شکل گرفته است.

اين منتقد سينما اظهار اميدواري كرد: شعيبي راهي كه در كارگرداني دهليز در پيش گرفته، ادامه دهد و دچار ويروس موجود در سينما نشود كه سبب هدر رفتن استعدادها در هنر هفتم شده است. 

در ادامه مهتاب کرامتی ،بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم خوبی را شاهد هستیم و از رضوی و شعیبی نیز به خاطر پرداخت به موضوع اعداممتشکریم چراکه صحبت از قضاوت و بخشش اهمیت به سزایی دارد.
وی اظهار داشت: به عنوان نماینده یونیسف آمادگی برای نشان دادن بیشتر این مقوله را دارم تا با این موضوع آشنایی بیشتری پیدا کند.

همچنین در این مراسم رضا عطاران و هانیه توسلی از حضور مهمانان تشکر کردند.

هانیه توسلی در این باره گفت: خوشحالم در این فیلم بازی کردم و امیدوارم شما نیز از دیدن این فیلم خوشحال شوید.

رضا عطاران نیز بعد از پایان صحبت های توسلی عنوان کرد: با وجود اینکه با فضای این فیلم جور نبودم اما خوشحالم كه قصه فيلم خراب نشده استو برای بهروز شعیبی نیز ارزوی موفقیت می کنم.

در پایان بهروز شعیبی کارگردان "دهلیز" در خصوص موفقیت فیلم خود اظهار داشت: همکاری با گروهی خوب و پرتلاش دلیل موفقیت دهلیز بود و امتیاز این فیلم اکران در دولت تدبیر و امید محسوب می شود که از این بابت خوشحالم.

گفتنی است در این مراسم از عوامل فیلم دهلیز تقدیر به عمل آمد و بعد از ان نیز فیلم را به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است مسعود کرامتی، مسعود فروتن، فرهاد توحیدی مهتاب کرامتی محمود رضوی مجید صالحی امیر اثباتی مجید برزگر حسن پورشیرازی رحمان فضلی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در این مراسم حضور داشتند و محمدرضا شیرخانلو بازیگر کودک فیلم از غایبان این مراسم بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار