آخر هفته با دریچه – بسته شماره 17؛

بهترین بازی‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۵/۲۵

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



خلاقيت و هنر در موبايل شما؛

كوزه هاي سفالي بسازيد البته در گوشي هوشمندتان + دانلود

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌ کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌ نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌ شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌ صورت یک کوزه یا گلدان به‌ وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید.


لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

بازی سرگرم کننده ی انفجار سنگ های مرمر + دانلود

در این بازی پازلی Marble Blast Saga 1.0.6 شما وظیفه دارید به سوی مرمرهای همرنگ شلیک کنید و آن ها را از بین ببرید، هر چه تعداد مرمرهایی که در یک شیک از بین می برید بیشتر باشد، شما می توانید امتیازات بیشتری جمع آوری کنید. از ویژگی های این بازی می توان به مراحل متعدد و جذاب اشاره کرد.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 16.6 مگابایت
 

مجموعه بازی های فلش برای رایانه؛

بازي هاي ساده كه ساعت ها شما را سرگرم مي كنند (3) + دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است، در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته پازل گردآوری گردیده است.


بازی های پازل (Puzzle Game) سبکی از بازی ها محسوب می شوند که بیشترین تأکید آن ها بر حل معما است و برای حل آن ها می توانید از مهارت های گوناگونی از جمله منطق، استراتژی، تشخیص الگو، توالی حل، آزمون و تست، تکمیل نواقص و ... استفاده کنید.

 

برای رایانه؛

بازی لوسید + دانلود

Lucid یک بازی پازل منحصر به فرد با یک فضای رویایی مانند است که به همراه تصاویری خیره کننده و افکت های صوتی آرامش بخش، می تواند اوقات فراغت دلنشینی برای شما فراهم کند. در هر مرحله از بازی شما باید بر روی تمام بلوک های همرنگ و همجوار درگ کنید تا آن ها محو شده و شما امتیاز کسب کنید.
ویژگی های بازی Lucid:
- مراحل متعدد
- گیم پلی منحصر به فرد
- فضای رویایی
- پاک کردن مناطق مختلف
- و ...

سیستم مورد نیاز

 
 

سیستم عامل: Windows XP/Vista/7
سی پی یو: 1.0 GHz
رم: 512 مگابایت
DirectX: 9.0
Hard Drive: 43 MB

 

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


بازی نینجای میوه:‌ گربه چکمه پوش + دانلود

گربه چکمه پوش در سری انیمیشن های شرک توانست محبوبیت زیادی را برای خود رقم بزند. حالا او به بازی Fruit Ninja: Puss in Boots آمده تا دوباره شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند و با خود به دنیای میوه های رنگی ببرد. خودتان را برای سفری به دنیای سحر و جادو آماده کنید تا در آنجا با ماجراهای هیجان انگیز و چالش های جدیدی مواجه شوید.


گربه چکمه پوش مامور شده تا به راز پنهانی لوبیای سحر آمیز دست یابد اما در مسیر بازی با موانعی برخورد می کند که باید با استفاده از ضربه های افسانه ای نینجا خود را نجات دهد. بجنگید تا در انتهای بازی به بزرگترین جنگجوی نینجای میوه تبدیل شوید.

 

بازی فرار از کارخانه هیولاها + دانلود

برای شرکت در یک ماجراجویی حماسی آمادگی دارید؟ در بازی اکشن و ماجرایی Monsters گروهی از هیولاها بسیج شده اند تا دوست خود را از چنگال دشمنان نجات دهند. ما یک، سولی و دیگران گروهی پر قدرت تشکیل داده اند تا به Monstropolis سفر کنند و به دنبال راهی برای نجات بو باشند. از میان 6 جهان مختلف یکی را انتخاب کنید و در 96 مرحله برای نجات دوستتان بجنگید. بالا و پایین بپرید، بدوید و مبارزه کنید تا به هدفتان برسید و با جمع آوری سکه ها و نابودی دشمنانتان امتیاز کسب کنید.
 
نسخه: 1.1
حجم فایل: 42.1
سيستم عامل : IOS

مجموعه بازی های فلش برای رایانه؛

بازي هاي ساده كه ساعت ها شما را سرگرم مي كنند (4) + دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته ماجراجویی را برای شما کاربران دریچه آماده کنیم.


بازی ماجراجویی (Adventure Game)‏ یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌ کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند.


برای اندروید؛

بازی Fruit Ninja Sword + دانلود

در این نسخه از بازی که نسبت به دیگر نسخه ها از گرافیک بالاتری برخوردار است شما به دنیای پررنگ میوه ها وارد می شوید تا سرگرمی جدیدی را تجربه نمایید. با شمشیر تیز و برنده تان میوه ها را نشانه بگیرید و از وسط به دو نیم تبدیل کنید. این نسخه کار شما را سخت تر نموده، چرا که دنیای میوه ها این بار شلوغ تر شده و تلاش بیشتری برای رسیدن به قدرت یک نینجا را لازم دارد. از ویژگی های این بازی می توان به حالت تک نفره آن، کاهش نوع میوه ها و اجرای سریع آن اشاره کرد.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.1.1.36
حجم فایل: 12.3 مگابایت

بچه های دهه 60 ؛
بازی قارچ خور یا سوپر ماریو بازی ای بود که بچه های دهه 60 با این بازی خاطراتی فراموش نشدنی دارند . بازی ای که روزهای گرم تابستان و تمام اوقات فراغت ما را پر کرده بود.


بازی به این صورت است ماریو با خوردن قارچ بزرگ شده و می توانید موانع و اکثر دشمنان خود را با پریدن روی سرشان از سر راه بردارید. بازی قارچ خور یک داستان ساده ولی مهیج دارد که هدف آن نجات دادن شاهزاده از چنگ اژدها است.


  برای دانلود نسخه اندروید اینجا را کلیک کنید

  برای دانلود نسخه کامپیوتر اینجا را کلیک کنید




 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گرد آوری از: سالار واعظی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۱۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
دوستان سیمبین دیگه پشتیبانی نرم افزاری نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
باسلام و تشکر از سایت خوبتون. خواهشی که داریم برای سیمبیان هم بذارید مخصوصا n8
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
no
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
انگار سيستم عامل سيمبيان و سيمبينv5s60از بين رفته. بابا يه كم بازي و برنامه باسه اين ها بذاريد.ما اصلا اندرويد نديدم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سیمبیان هم سیستم عامل ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
no
آخرین اخبار