آموزش؛

راهنمای دانلود فایل از صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران + دانلود نرم افزار

اگر مشکلاتی در زمینه دانلود نرم افزار و بازی از سایت باشگاه خبرنگاران هستید حتما این گزارش را بخوانید.

براساس نظراتی که شما کاربران براي ما نوشتيد؛ تحریریه دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت توضیحات و راهنمایی را درباره‌ی دانلود فایل ها به شما کاربران عزیز ارائه دهد.


مشکل در دانلود

برخی از کاربران در دانلود فایل ها و بازی ها مشکل داشتند که دریچه به این دسته از کاربران نرم افزار IDM را معرفی می کند.


افزایش سرعت دانلود تا 500% با اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترين نرم افزارهای مديريت دانلود مي باشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يکی از بی رغيب ترين ها می باشد. كه با آن شما می توانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باور نكردی از اينترنت دانلود كنيد. اين نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سيستم عامل های ویندوز سازگاری كامل را دارد. اين نرم افزار می تواند سرعت دانلود را تا %500 افزايش دهد.



IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File می شود. از ويژگی های اين نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتيبانی از اکثر مرورگرهای محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمان بندی دانلودها و ... اشاره کرد.


راهنمای نصب

- فایل Patch را اجرا کنید سپس بر روی دکمه Patch کلیک کرده سپس در پنجره باز شده و در قسمت باز کردن فایل عبارت *.* را تایپ کنید سپس فایل IDMan.exe را انتخاب نمایید.

- سپس فایل IDMan.exe را به نرم افزار داده و با وارد کردن نام و نام خانوادگی دلخواه آن را کرک نمایید.

- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.


  برای دانلود IDM اینجا را کلیک کنید

نسخه 6.17

** يك نكته مهم هم اين است كه اگر فايل هاي اندرويد را دانلود مي كنيد بايد آنها را به صورت .apk دريافت كنيد نه به صورت .zip


مشکل در خارج سازی از حال فشرده

برخی کاربران هم فایل را از اینترنت دانلود می کنند ولی نمی توانند از آن استفاده کنند؛ باید در اینجا بگوییم که اکثر فایل هایی که دریچه برای دانلود آماده می کند با فرمت فشرده rar هستند و باید این فایل ها از این حالت خارج شوند برای خارج سازی آن ها باید از نرم افزار winrar یا نرم افزاری مشابه آن استفاده کنید.


نرم افزار فشرده سازی فایل ها

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزارهایی است که بعد از هر بار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد، سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است.



فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files, 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها، سادگی کار با نرم افزار، پوسته های متعدد و بسیار زیبا، پشتیبان گیری خودکار و ... از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.


  برای دانلود winrar اینجا را کلیک کنید

نسخه نهایی 4.20


ویروسی بودن فایل ها


دسته ی دیگر از کاربران بعد از دانلود و خارج سازی از حالت فشرده با خطر آنتی ویروس رو به رو می شوند که فایل دانلود شده ویروسی است. در پاسخ به این دسته از سوالات باید بگيم که برخی از نرم افزارها برای استفاده بدون محدودیت باید کرک شوند. فایل های Patch یا Crack به دلیل ماهیتی که دارند، توسط برخی از آنتی ویروس‌ها، ویروس شناسایی می شوند، که این فایل ها ویروس نیستند.


و اما یک نکته



در پایان آن دسته از کاربرانی که در نظرات اعلام می کنند "نرم افزار (...) یا بازی (...) را به ایمیل من بفرستید" باید اعلام کنیم که ارسال نرم افزار یا بازی به ایمیل شما کاربران برای ما امکان پذیر نمی باشد؛ لطفا از درخواست های این چنینی در نظرات پرهیز نمائید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۲۱:۴۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام من گوشی سامسونگ A50 دارم. هیچ برنامه ایی در گوشی من APK نیست. دو بار هم کل فایل های گوشی ؛همه چیز پاک شده. یک سایت به من گفت الوده به ویروس تروجان و کلونر هست . الان میخوام این ویروسها که خیلی وقت از طریق گوگل و ایمیل منو راحت نگذاشتن را پاگ کنم . فایل ها ریگاوری بشه . لطفا کمکم گنید
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۹:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
پیشنهاد میکنم نرم افزار eagleget را هم امتحان کنید . فوق العاده است .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
likeeee
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
like
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
like
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
چندبار نصب کردم ولی هر بار پیغام می ده نسخه جعلی از یا 15 روز مهلت استفاده تمام شده است چهکار باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۰۱:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سلام.نرم افزارای بالا واسه کامپیوترن یاگوشی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۳:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
Jdownloaderبهتره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
نرم افزارInternet Download Managerیکی از سریع ترین نرم افزار هابرای دانلود است
Iran (Islamic Republic of)
LORD2012
۲۳:۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
فقط IDM !!!
من با بیشتر نرم افزارهای مدیریت دانلود کار کردم و با هم مقایسه کردم ولی Internet Download Manager یا همون IDM یه چیزه دیگست !!!
Iran (Islamic Republic of)
رجب
۰۱:۰۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
سلام .Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترين نرم افزارهای مديريت دانلود مي باشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يکی از بی رغيب ترين ها می باشد.!!منظورتان همان بی رقیب بودن هست یا نه ؟تشکر رجب پلان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
عالی بود سرعت دانلودم خیلی رفت بالا
آخرین اخبار