اصفهان/

هدف اصلی تراکتور‌سازی کسب قهرمانی لیگ است

مربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: تمام هم و غم ما کسب نتیجه در مسابقات لیگ برتر است و می‌خواهیم قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، فرهاد پور‌غلامی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی خیلی سختی است. سپاهان تیم بسیار خوبی است که در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی داشته است. ما نیز تراکتور‌سازی هستیم و توانمندی‌های زیادی داریم. برای برد به زمین می‌رویم. در بازی امروز ربیع‌خواه و کریمیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: شروع خوبی نداشتیم. البته هرچه که بازی‌ها گذشت، بهتر شدیم و امیدواریم بتوانیم امروز عملکرد خوبی ارائه کنیم.

وی در مورد انتقادات از ناهماهنگی زوج کیانی و انصاری‌فرد اظهار داشت: همه بازیکنانی که در اختیار داریم کیفیت خوبی دارند و طبیعی است که در این ابتدا کمی با مشکل روبرو باشیم. مطمئن باشید بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم. بازیکنان مختلفی داریم که آنها را کنار یکدیگر آزمایش می‌کنیم و هرکدام بهتر باشند از آنها در ادامه استفاده خواهیم کرد.

مربی تراکتور‌سازی در مورد پیروزی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: اتفاقی ذوب آهن را نبردیم بلکه در اکثر دقایق از حریف خود سر بودیم و خودمان را به آنها تحمیل کردیم. ذوب آهن هافبک‌های خوب و جنگنده‌ای داشت اما ما از لحاظ تهاجمی بهتر بودیم و توانستیم برنده شویم.

پورغلامی تاکید کرد: سعی می‌کنیم در آسیا پله به پله جلو بیاییم و تمرکز ما بیشتر روی لیگ برتر و همه هم و غم ما کسب نتیجه مناسب و قهرمانی در لیگ برتر باشد. نیم‌نگاهی هم به آسیا داریم و امیدواریم به خواسته‌هایمان برسیم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم‌شان در نقل و انتقالات رضایت دارند، اظهار داشت: زمانی که به تراکتور‌سازی آمدم نقل و انتقالات تمام شده بود و زیاد در جریان خرید‌ها نبودم. بازیکنان خوبی داریم اما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر نیز هستیم تا تیم ما شرایط بهتری پیدا کند.

وی با انتقاد به شیوه نقل و انتقالات در ایران گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که این موضوع به دلال‌ها بازمی‌گردد این مسئله مشکل ایجاد می‌کند. اگر آمار بگیریم بیشتر بازیکنان خارجی‌ای که به ایران آمدند خوب نبودند که این موضوع به نقش دلال‌ها مربوط می‌شود. امیدواریم فدراسیون روی این موضوع تمرکز بیشتری پیدا کند تا دست دلال‌ها قطع شود.

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.