قم/

رقابت کبدی‌کاران قمی با حریفان در سواحل ساری

دبیر هیئت کبدی استان قم از رقابت کبدی‌کاران قمی با حریفان خود در پیکارهای کبدی ساحلی قهرمانی مردان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد رجایی تصریح کرد: با برخورداری از بازیکنان آماده و با انگیزه و همچنین انجام تمرینات منظم در این روزها، تیم کبدی ساحلی قم به دنبال حضوری موفق در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم بهترین شرایط و امکانات را فراهم کنیم تا تیم کبدی ساحلی استان قم با آمادگی کامل راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شود، زیرا این دوره از رقابت‌ها با حضور برترین‌های کشور انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی نیز محسوب می‌شود.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: این دوره از مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور از بیست و دوم مرداد ماه به میزبانی هیئت کبدی استان مازندران و در سواحل زیبای این استان که از امکانات و شرایط بسیار خوبی در حال حاضر برخوردار است، برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مسابقات کبدی قهرمانی ساحلی کشور با شرکت تیم‌های باشگاهی و دسته‌های آزاد برگزار می‌شود که در پایان با توجه به نظارت کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی، آماده‌ترین کبدی‌کاران حاضر در این پیکارها به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تیم بانوان در لیگ برتر و تیم‌های مردان در لیگ‌های ساحلی و سالنی کشور حضور دارند و در سال‌های اخیر قهرمانی در لیگ دسته اول کشور، قهرمانی در لیگ برتر سالنی و ساحلی کشور به افتخارات کبدی قم اضافه شده است./ب

برچسب ها: قم ، رقابت ، کبدی ، حریفان ، سواحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.