قمی: اشتباه کردم عذر هم خواستم، آنها دیگر اشتباه نکنند/بلوطی:حاشیه همیشه هست/برخی اتفاقات در ورزش طبیعی است

اولین رزمی کار المپیکی ایران در رقابتهای جودو جام رمضان تهران نتوانست احساسات خود را کنترل کند و یک لحظه به عملی دست زد که اکنون از آن پشیمان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای جودو جام رمضان تهران امسال با حاشیه های زیادی به کار خود پایان داد یکی از این حواشی که سر و صدای زیادی را نیز به همراه داشت؛ اقدامی بود که امیررضا قمی در برابر حسن روشنایی انجام داد و وی را روانه بیمارستان کرد.

امیررضا قمی، اولین نماینده رزمی کاران ایران در رقابتهای المپیک که تجربه سه دوره حضور در پیکارهای المپیک جودو را دارد در گفتگو با خبرنگار ما از اقدام خود در مسابقات جام رمضان ابراز پشیمانی کرد و در این باره گفت: در مسابقات گرامیداشت ماه رمضان که به میزبانی هیئت جودو تهران برگزار شد، من چندین شاگرد قهرمان خود از جمله "حامد ملک محمدی"، "حسین قمی"، "وحید حسن زاده" و "محمد جمالی" را شرکت داده بودم اما متاسفانه اشتباهات و حق خوریهای داوران علیه آنها یکی پس از دیگری باعث شد تا یک لحظه اشتباه کنم و دست به کاری بزنم که می دانم درست نبود به خاطر همان هم من از روشنایی که قبلا شاگردم بوده عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: همراه روشنایی از همان ابتدا به بیمارستان رفتیم و حتی یک لحظه هم رهایش نکردم خوشبختانه پزشک گفت که  مشکلی ندارد خواسته ام از وی این است که اگر من اشتباه کردم وی دیگر اشتباه نکند و من را ببخشد که در ورزش هیچ چیز قشنگ تر از گذشت نیست.

قمی تاکید کرد: چند داور هستند که سالهاست قصد اذیت من را دارند و قضاوتهایی می کنند که عادلانه نیست این بار اولی نبود که از این موضوع رنجیده می شدم، با این حال از جامعه ورزش عذر می خواهم.

وی اضافه کرد: عده ای دوست دارند به مسائل دامن بزنند و با نوشتن نامه هایی سعی در تخریب دارند بگذارید آنها کار خودشان را بکنند، سالهاست که شاگرد دارم و ورزشکار تربیت می کنم روزانه 400 نفر زیر دست من تمرین می کنند اگر من بد یا شرور بودم آیا  خانواده های این همه ورزشکار 7 یا 8 ساله به من اعتماد می کردند و بچه هایشان را به دست من می سپردند؟

رئیس هیئت جودو تهران: جودو ورزش آرامی است/ رخ دادن این مسائل طبیعی است 

داود بلوطی گفت: در ماه رمضان امسال هیئت جودو تهران، چهار مسابقه حساس در هر هفته را برگزار کرد که این اتفاق در تاریخ جودو بی سابقه بود.

وی ادامه داد: در هفته نخست مسابقات نوازی (فنون خاک) برگزار شد، پس از آن رقابتهای نونهالان که برای نخستین بار 240 شرکت کننده در آن حضور داشتند.پیکارهای رده سنی نوجوانان نیز رکورد زد و تمامی نفرات اصلی تیم ملی که قرار بود در مسابقات جهانی و المپیک آسیایی شرکت کنند و نفرات دوم حضور داشتند.

رقابتهای هفته آخر هم در وزن آزاد بود که جودوکاران رده های سنی جوانان و امید و بزرگسالان با تعدادی بالغ بر 240 شرکت کننده در آن مبارزه کردند.

بلوطی خاطرنشان کرد: این مسابقات از نظر استعدادیابی نیز کمک فراوانی به فدراسیون کرد و مسئولان فدراسیون از جمله "میراسماعیلی"، "خسروی نژاد" و ... با حضور در برخی هفته ها مسابقات را از نزدیک نظاره کردند حتی نخبه هایی هم کشف و به تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اتفاقی که در هفته آخر افتاد، گفت: جودو ورزش آرامی است بعضی اوقات  اتفاقاتی می افتد که فکر می کنم طبیعی است و در هر ورزشی نیز ممکن است رخ دهد برخی مربیان به دلیل حساسیت مسابقات از کوره در می روند و اقدامی ناصحیح انجام می دهند که باید خود را کنترل کنند و جلوی این اتفاقات را بگیرند. قمی هم همان جا از عملی که انجام داد عذر خواهی کرد و پشیمان بود.

رئیس هیئت جودو تهران درخصوص حواشی به وجود آمده در جام رمضان مبنی بر اینکه  مسابقات قبل از افطار برگزار می شد و باعث می گردید جودوکاران آن روز را روزه نگیرند، تصریح کرد: این صحبتها صحیح نیست، مسابقات ما هر هفته بعد از مراسم افطاری که میزبان جودوکاران بودیم برگزار می شد./مح

برچسب ها: جودو ، هیئت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.