کرمانشاه /

افزایش بیش از30میلیون تومان زکات فطره نسبت به سال گذشته

معاون توسعه مشارک های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از 170 میلیون تومان زکان فطره در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  مرتضی حسینی فر گفت: در عید سعید فطر بیش از 170 ملیون تومان زکات فطره و 20 میلیون تومان کفارات از مردم استان جمع آوری شد.

وی ادامه داد: این میزان کمک، ارقام اولیه است و امکان دارد با اضافه شدن آمار روستاهای دوردست، این رقم تا حدودی افزایش یابد.

حسینی فر افزود:کار توزیع مبالغ جمع آوری شده بین خانواده های نیازمند از امروز آغاز شده و خانواده های پرجمعیت در اولویت توزیع قرار دارند.

وی میزان زکات فطره جمع آوری شده در سال گذشته را 135میلیون تومان و کفارات را نیز 9 میلیون تومان اعلام کرد.

حسینی فر همچنین از جذب سه هزار و 500 حامی جدید برای ایتام در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود: این تعداد حامی، چهار هزار یتیم را در استان تحت پوشش قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد کل حامیان ایتام در استان کرمانشاه به حدود 20 هزار نفر می رسد که با پرداخت ماهیانه حداقل 25 تا 30 هزار تومان، شش هزار و 200 یتیم استان را تحت پوشش خود دارند.

معاون توسعه مشارک های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه همچنین میزان کمک های صورت گرفته در بخش اطعام ایتام در ماه مبارک رمضان را نیز بیش از 650 میلیون تومان دانست که به صورت غذای گرم و یا بسته های غذایی و کالا توزیع شده است./ب

 

برچسب ها: افزایش ، زکات ، فطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.